Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snoekiej schreef:als je ouders toestemming over telefoon zouden moeten geven, zou iedereen onder de 18 iemand anders kunnen laten bellen niet?
nightlover: ik hoop dat je er uit komt met je zusje, ze is vrij puberaal bezig.
jackgirl schreef:Schriftelijke toestemming ,een handtekening dus.
Anders is het geen officele bevestiging.
nightlover schreef:Willen jullie even mee-temmen
Ik wil zo snel mogelijk een slotje !!
Zazoo schreef:gezellige boel hier....
als dit waar is en je geeft om je zusje zou je haar proberen te helpen en niet haar hele leven op internet gooien. je schetst nou niet echt een leuk beeld van haar. eerst begin je met een paar vraagjes en daarna maak je haar totaal zwart. wat wil je daar mee bereiken? denk dat je beter eens kan gaan uitzoeken hoe je haar kan helpen. en snap er de ballen van dat je ouders haar met die vent laten gaan en haar zich daar laten piercen. zij zou al beter moeten weten, maar je ouders toch helemaal?
Zazoo schreef:ik zie net dat zusjelief het hier ook even komt opvrolijken ja, maar dan nog had TS toch niet zo over haar hoeven gaan praten? als er uberhaupt iets van waar is....
nightlover schreef:Willen jullie even mee-temmen
Ik wil zo snel mogelijk een slotje !!
Mensen die niet willen luisteren,
Voelen het later wel ....
En ik kom langs , Wil het nu wel eens onder 6 ogen bespreken !
En daar zitten die van speedy16 NIET bij....
blensink schreef:Blijf het een vreemde boel vinden.
slimmerik schreef:Lekkere zus ben jij..... om je jongere zus hier op bokt zo er door te halen. Ik heb geleerd thuis met mijn familie te praten en ze eerlijk te helpen. Je gaat dit soort dingen toch niet zonder haar instemming hier behandelen??
Hoe diep kan iemand zinken.
slimmerik schreef:Vraag me eigenlijk ook af wat het doel is van TS om hier een topic over te openen.
Wil ze aahhh's en ooohhhh's?? Ik blijf het te idioot voor woorden vinden dat twee zusjes elkaar "afslachten" op een openbaar topic.
Ben het 'n keer met russel eens: zegt genoeg over het milieu.