Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paula schreef:He verdorie, wat raar dat mij dat helemaal niet is verteld. En in de bijsluiter kan ik het ook nergens vinden.Maar je hebt idd gelijk!
Steffie89 schreef:Ik heb ook eczeem, ik heb psoriases.
Maar ik heb het alleen in tijden van stress.
Ik heb het voornamelijk op mijn hoofdhuid waarbij dan shilfers los komen en tussen mijn haren blijven hangen
Ook heb ik het een klein beetje op mijn voorhoofd.
Maar zoals ik al zij heb ik het alleen in stress periodes.
Nou heb ik het echt verschrikkelijk vanwege de dood van mijn hond.
Maar ik smeer op mijn gezicht zelf propolis-creme van Aloe vera.
Helpt erg goed
YoenLo schreef:Voor alle mensen met eczeem dit is een fijne site : http://www.vmce.nl
Staat veel informatie op, gaat veel over nieuwe zalven, informatie over Protopic en Elidel en er is een forum.
jakary1511 schreef:
waar haal je die creme?
Kimmm schreef:probleem: als ik krab, dan kan ik erg vaak veel dode huidcellen meenemen, maar hoe kan ik ervoor zorgen dat mn huid 'schoner' is? hebben jullie dit ook? of scrubben jullie? zo ja, hoe?
ma_rie_tje schreef:Is er eigenlijk in dit topic nog iemand die echt ontstekingen krijgt "door het ezeem"?
zodra ik iets open krab, ishet eigenlijk vrijwel meteen ontstoken. De ontstekingen blijven (behoorlijk) lang aanhouden, soms wel 4 weken, en dan onderhuids als "bulten" doordat het dikker is gaat het weer meer irriteren, en komt er weer sneller uitslag op waardoor het eigenlijk gewoon een neerwaardse spiraal is...
Sinds ik ben begonnen met het slikken van tavegil is het een stuk minder geworden (tot bijna weg).
Laar schreef:heb toevallig zaterdag bij de etos zo'n proefpakketje OXL dinges gehad. Ik bewaar ze mooi, miss komen ze ooit nog goed van pas!
Verder is mijn rug weer aan 't verergeren. Dat Thermoshirt doet wel iets, maar niet genoeg.. het brand iets minder.. maar nogsteeds teveel. En dat zweten verergert ook de eczeem, kan dat kloppen?
Laar schreef:Dat OXL proefpakketjeDaar had Ma_rie_tje het volgens mij over, dat zijn die absorberende verbanddingetjes voor onder je oksels.
Niet dat ik daar eczeem heb, maar als ik t overal kan aanmaken, dan bewaar ik ze maar even
Ik ben echt blij dat ik het niet op mijn handen heb, ik heb vanmiddag ook stage gelopen in t verzorgingstehuis ( toeval) en dan kan ik me voorstellen hoe vervelend het voor je is!