Carlolover schreef:_Unexpected_ : hoelaat doe jij avond eten?
Vandaag om kwart voor 6. Maar gister pas om 8 uur ofzo..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Carlolover schreef:_Unexpected_ : hoelaat doe jij avond eten?
seabert schreef:gaat snel hé met de post lizzy2
scooby schreef:Carlolover schreef:drop is best wel slecht, maar eens in de zoveel tijdKun je jezelf belonen denk ik dan
Weet iemand of nasi (met veel groente erin) goed is. Dat eten wij morgen![]()
edit: en jam en pathe
xx
Nasi; prima, liever met zilvervliesrijst, maar dan is t geen nasi meer
Jam; veel suiker, laat bloedsuiker snel stijgen en dalen, light is betere optie, bevat zoetstoffen.
Pathe; is een bioscooppate is niet zo gezond, bevat erg veel vet!
Hoi
ik ben niet iemand die afvallen, maar studeer voeding en vind het af en toe leuk om vragen te beantwoorden
BTW; mag ik vragen waarom jullie voor Sonja Bakker hebben gekozen?
ilske schreef:goed idee unexpected!!
morgenvroeg na het plassen!!!!!!!!!!!!!!!!
voor wie wil natuurlijk.. ik zou ook liever mijn gewicht niet op i-net zetten, dus snap het wel dat sommige daar mee zitten..
seabert schreef:1 ilske
2 tanya89
3 Wind
4 scholiertje
5 Jootje24
6 katrienh
7 nodenka
8 Kit_for_ever
9 corinne1981
10 Unexpected_
11 Pam
12 rebeltje
13 CocoChanel
14 Tuhan
15 Sfiejj
16 Toke
17 runningkawa
18 pasi
19 Mik_
20 linky
21 snowylover
22 Iris_safarii
23 Jessbub
24 JorisDy
25 Kelpla
26 Carlolover
27 shcmarathon
28 scheepie
29 CielitoLindo
30 Hahaatje
31 Lisa_Melody
32 adnariM
33 Shanna
34 Marjo_x
35 pomelo
36 missmiekie
37 xxLientjexx
38 OranVera
39 Bjarni
40 misssrocky
41 Leonie89
42 Roseane
43 JessieVD
44 muppetmayo
45 seabert
46 machotjuh
47 eroslover
48 Niezzz
49 Mas
50 tweetty
51 onley
52 droommajori
53 SoSa
54 lizzy2
55 trisca
56 BarbaLala
57 Kimberley77
58 Debo
59 Marrit89
60 Margot_VH
61 BiancUgo
62 Yolien
63 pearl_tje
64 Lest
65 mismijk
66 Uppojono
67 Jackieboy
68 happyjoyce
69 Clauwtje
70 Chiwawa
71 x_Katja_x
72 Quarterh0rse
73 Soraya92
74 Amberr_
75 .....
Zo dat zijn er heel wat! Als je erbij wil meld je dan en als je afhaakt ook graag.
Sfiejj schreef:Ik ben 1.72 en weeg 64 kilo. Ben niet heel dik of zo, maar heb wel een behoorlijk buikje, daar mag wel wat vanaf. Ik wil weliswaar niet zozeer 10 kilo's eraf hebben, maar ik doe graag mee als dat kan(Gelukkig heb ik nu lichte buikgriep en een paar keer overgegeven, dat scheelt misschien weer wat kilo's
)
_Unexpected_ schreef:Ik heb me vandaag weer helemaal aan Sonja gehouden![]()
Pff morgen wegen, haha! Als ik me heb gewogen, zal ik het gelijk hier neer zetten
Zullen we 1x per week wegen ? Dat lijkt mij het beste, dan zie je echt per week hoeveel iedereen is afgevallen, en als iemand wat is bijgekomen kunnen we diegene steunen zodat die kilo er volgende week weer af is![]()
_Unexpected_ schreef:ilske schreef:goed idee unexpected!!
morgenvroeg na het plassen!!!!!!!!!!!!!!!!
voor wie wil natuurlijk.. ik zou ook liever mijn gewicht niet op i-net zetten, dus snap het wel dat sommige daar mee zitten..
Doen we! En inderdaad voor degene die het niet willen, gewoon niet doen
Had net een heel verhaal getypt over dat ik me vandaag goed aan Sonja heb gehouden en nog veeel meer, valt internet er uit
tinaaz schreef:Sfiejj schreef:Ik ben 1.72 en weeg 64 kilo. Ben niet heel dik of zo, maar heb wel een behoorlijk buikje, daar mag wel wat vanaf. Ik wil weliswaar niet zozeer 10 kilo's eraf hebben, maar ik doe graag mee als dat kan(Gelukkig heb ik nu lichte buikgriep en een paar keer overgegeven, dat scheelt misschien weer wat kilo's
)
eummmm
beetje ziek,.....
Citaat:Sfiejj schreef:Ik ben 1.72 en weeg 64 kilo. Ben niet heel dik of zo, maar heb wel een behoorlijk buikje, daar mag wel wat vanaf. Ik wil weliswaar niet zozeer 10 kilo's eraf hebben, maar ik doe graag mee als dat kan(Gelukkig heb ik nu lichte buikgriep en een paar keer overgegeven, dat scheelt misschien weer wat kilo's
)