Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ketaki schreef:daar hebben jullie wel gelijk in, dacht van, aangezien het ook een soort metaal is, dat het dan ook gewoon piept.

.MarjoEisla schreef:ik heb een site gevonden in duitsland, 5 euro aan verzendkosten maar heeel veel keus, ook 8mm en bovendien, spotgoedkoop.
www.crazy-factory.com
ik heb een paar besteld dus ben benieuwd!

MarjoEisla schreef:ik heb een site gevonden in duitsland, 5 euro aan verzendkosten maar heeel veel keus, ook 8mm en bovendien, spotgoedkoop.
www.crazy-factory.com
ik heb een paar besteld dus ben benieuwd!
hehe was wel even wennen om te eten, maar ik heb voorzichtig gedaan met mn hamburger ,en netjes daarna gespoeld. Eline_1990 schreef:wat ik wel beetje vreemd vind is dat ik toch beetje aanslag op m'n tong heb.
kheb daarstraks friet en mayo op. maar tis een beetje geel op mn tong.
is dit goed?
thanks, Eline
Eline_1990 schreef:wat ik wel beetje vreemd vind is dat ik toch beetje aanslag op m'n tong heb.
kheb daarstraks friet en mayo op. maar tis een beetje geel op mn tong.
is dit goed?
thanks, Eline

MarjoEisla schreef:navelpiercings, bij bananas
alleen in kom niet verder dan de 1ste pagina, waar alleen 10 mm is??.... ben ik nou zo dom of is deze site gewoon raar?... 
dat je niet genept word.
trouwens, milo www.cheappiercings.nl heeft ook 6 mm maar das wel heel klein

. En ze bleken hem daarom niet meer te schieten omdat ze zo vaak uitgroeien. Heb er nu eentje aan de andere kant en die is dus gepierced. Deed wel erg pijn moet ik zeggen. Bij het schieten had ik echt zoiets van, nou ik voel niks. Dat verwachtte ik dus weer, maar mn oor bloedde ook erg en deed dus best pijn.
) gegaan en daar zeggen ze dat mn vel te klein is daarvoor. Dat vind ik wel een beetje raar want ik heb dat nou nog nooit gehoord. Ze zei dat als ik hem zou laten piercen dan zou die omhoog gaan staan? Dus haar enige oplossing was om hem onder te doen dan.