Zal wel horen bij de tendens van tegenwoordig: ik blijf roken want anders word ik dikker????
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zonnebloem18 schreef:Doorslikken is in principe makkelijk te doen maar 6 jaar lang doorslikken is gewoon stom (sorry dat ik het zo zeg).
Volgens mijn huisarts is het echt maximum 1 jaar lang doorslikken en dan een stopweek.
Maar het beste is als je al door gaat slikken om 3 strips te slikken en dan een stopweek in te lassen.
Zelf had ik met 3 strips geen problemen maar een vriendin van mij krijg na 2 en halve strip doorbraakbloedingen dus die slikt maar 2 strips door.
Dat roken slecht was wist ik ook wel daarom ben ik gestopt verder werd ik er best ziek van en had echt nooit meer zin in seks.
Ik moest trouwens elk half jaar op controle komen maar dat zal je dan ook wel niet gehad hebben.
Pascalleee schreef:ik ben gister naar de dokter geweest voor de pil maar moet nog een hele tijd wachten voor ik kan beginnen en nu?
kaatje77 schreef:Pascalleee schreef:ik ben gister naar de dokter geweest voor de pil maar moet nog een hele tijd wachten voor ik kan beginnen en nu?
Hoe bedoel je?
Moet je wachten totdat je je periode hebt?
Dat is toch maximaal drie weken?
Dat overleef je wel hoor!
Jackieboy schreef:ik weet niet of deze vraag hier ook hoort maar vraag het toch.
ik wil graag aan de pil. maar klopt het echt dat je dan 5 kilo aankomt?