LilianR schreef:Had een keer dus echt geen zin om naar de kapper te gaan: zet ik n mn msn naam: naar de k*tkapper. Komt er een jongen aan; tja er stond laatst in je naam k*tkapper... nouja vul zelf maar in wat hij dacht haha
K U T kapper?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LilianR schreef:Had een keer dus echt geen zin om naar de kapper te gaan: zet ik n mn msn naam: naar de k*tkapper. Komt er een jongen aan; tja er stond laatst in je naam k*tkapper... nouja vul zelf maar in wat hij dacht haha
Flying_Angel schreef:Ik wens u een harig 2007
Denise_Perla schreef:Sandra is een kameeltje niet wat voor jou?
Cyntje schreef:LilianR schreef:Had een keer dus echt geen zin om naar de kapper te gaan: zet ik n mn msn naam: naar de k*tkapper. Komt er een jongen aan; tja er stond laatst in je naam k*tkapper... nouja vul zelf maar in wat hij dacht haha
K U T kapper?
Cayenne schreef:@ TS, ik ga er toch wel vanuit dat je weet dat je dit op een paardenforum plaatst. Er is dan wel een forum Mensenwelzijn, maar er zijn grenzen. Ga dan naar een tienerforum ofzo
anniek_uc schreef:Flying_Angel schreef:Ik wens u een harig 2007
waarom niet, je mag toch best trots wezen op je kunstwerk??
foto maken en op je kaart plakken.
je zou maar zo'n kaar in je brievenbus krijgen.
ook hallo.
Kimmie_girl schreef:
wat zullen we er eens van maken?
Cyntje schreef:LilianR schreef:Had een keer dus echt geen zin om naar de kapper te gaan: zet ik n mn msn naam: naar de k*tkapper. Komt er een jongen aan; tja er stond laatst in je naam k*tkapper... nouja vul zelf maar in wat hij dacht haha
K U T kapper?
Kimmie_girl schreef:[img]foto[/img]
faye schreef:Kimmie_girl schreef:
Ik vind het zo wel een leuk modelletje
Kimmie_girl schreef:
Kimmie_girl schreef:U kwam voor naakt foto`s ??
U vergeeet wat uit te trekken hoor!
Kimmie_girl schreef: