Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ariebombarie schreef:Probeer het na 5 uur nog een keer, dan is hij klaar met werkensuper dat je belt meis, sterkte
meisje1 schreef:Hij pakt zijn telefoon telkens niet op, hij zal het wel doorhebben, we hebben er vanmiddag ook al een hele tijd over gepraat..
Ik ga nu even naar stal, eventjes iets anders aan mijn hoofd, ik ben er over een half uurtje weer, dan probeer ik het nog een keer.
Heel erg lief dat jullie allemaal met me meeleven en me zoveel steun geven, heel erg bedankt..
Liezel1 schreef:meisje1 schreef:Hij pakt zijn telefoon telkens niet op, hij zal het wel doorhebben, we hebben er vanmiddag ook al een hele tijd over gepraat..
Ik ga nu even naar stal, eventjes iets anders aan mijn hoofd, ik ben er over een half uurtje weer, dan probeer ik het nog een keer.
Heel erg lief dat jullie allemaal met me meeleven en me zoveel steun geven, heel erg bedankt..
wat voor een vent ben je dan?
Liezel1 schreef:meisje1 schreef:Hij pakt zijn telefoon telkens niet op, hij zal het wel doorhebben, we hebben er vanmiddag ook al een hele tijd over gepraat..
wat voor een vent ben je dan?
youngster schreef:
vent zonder ballen, dat is wel duidelijk
Babeth schreef:Of hij heeft een ander onder zijn lakens.
meisje1 schreef:Ik vind nog steeds dat hij me niet misbruikt.
Iedere man of vrouw van 29 heeft behoeftes, daar kan niemand wat aan doen. Ik, van 15, heb nog niet van die sterke behoeftes, maar ik heb er niks op tegen.
joyce B schreef:meisje1 schreef:Ik vind nog steeds dat hij me niet misbruikt.
Iedere man of vrouw van 29 heeft behoeftes, daar kan niemand wat aan doen. Ik, van 15, heb nog niet van die sterke behoeftes, maar ik heb er niks op tegen.
Ik ben me nu al een tijdje door dit topic aan het worstelen maar zal nu toch even wat vragen en zeggen...
Kun je je misschien voorstellen dat hij jou manipuleert/chanteert om sex te krijgen?
Dat kan hij doen met vleiende woorden, lieve gesprekken, je helpen, je steunen, je een goed gevoel over jezelf geven, je ophemelen, je meenemen om leuke dingen te doen enz.
Daardoor ga je hem lief en leuk vinden en wil je hem graag te vriend houden.
Stiekem beetje bij beetje gaat hij zijn grenzen verkennen. Eerst een omhelzing, dan een knuffel, een avondje liggen op de bank, een massage en dan steeds een beetje verder. Jij ondergaat het, het is spannend. Wil je dit wel of wil je dit niet? Maar het voelt best fijn... En hij doet zo lief, je krijgt een goed gevoel over jezelf...
En wat als je nee zegt? Vind hij je dan nog wel lief? Krijg je dan nog wel zoveel aandacht? Of gaat hij zich dan afstandelijker gedragen? Ben je bang om dan de vriendschap kwijt te raken, of dat hij jou minder belangrijk vind, en minder lief voor je is?
Dit is ook misbruik. Pedofielen of andere twijfelgevallen die het zoeken in een "mindermondige" partner gebruiken heel veel dingen om bewust, of onbewust te manipuleren. Als je zelf nog niet stevig in je schoenen staat kun je hier minder goed mee omgaan en kom je minder voor jezelf op. Je láát je gebruiken...
De leeftijdswet is er om kinderen en jongeren, die van nature kwetsbaarder zijn dan volwassenen, te beschermen.
Als je het niet met deze wet eens bent moet je de pedo-partij gaan steunen, die willen de leeftijdsgrens verlagen naar 12 jaar...
Je kunt vast echt verliefd worden op iemand van die leeftijd en die ander op jou. Maar met sex kun je in mijn ogen beter wachten tot je zelf wat ouder bent. Sex met 13 vind ik ook iets heel onbegrijpelijks. Met 13 hoor je je nog niet bezig te houden met sex, dan moet je gewoon lekker keten en naar de disco gaan en misschien je eerste zoen krijgen... Maar goed, daarin ben ik misschien ouderwets. Vind zowiezo dat men tegenwoordig veel te makkelijk sex gebruikt voor de lol met jan en alleman in wisselende samenstellingen, in plaats van een uiting van liefde en speciale verbondenheid met elkaar.
Als diegene echt om jou geeft/van je houdt, dan hoeft diegene niet persé sex met je te hebben. Dan vind hij het leuk om met je om te gaan, te knuffelen, te zoenen, bij je te zijn. Dan wil diegenen best, in een openbare relatie, een aantal maanden tot een jaar wachten met sex hebben.
Maar als ik de meiden om me heen mag geloven worden zulke mannen wel erg schaars...
Sex is erg belangrijk geworden en het hebben van sex staat bij veel mannen bovenaan het relatie-verlanglijstje
Is de sex niet leuk meer, dan gaan ze door naar de volgende.
De beste echte-liefde-test is inderdaad: langere tijd geen sex...
Dan weet je hoe belangrijk je werkelijk bent voor diegene, en dat het niet om je lichaam of de sex gaat, maar om je hele persoonlijkheid...
Meisje, veel sterkte, en als het niet goed voelt... Meteen stoppen en niet allerlei smoesjes voor jezelf bedenken en het uitstellen! Anders krijg je er naderhand spijt en last van... Bij twijfelgevoelens op een moment: gelijk Néé zeggen!
Cayenne schreef:
Dit zegt helemaal niets. Ik ben jaren misbruikt door een man van in de 50, hij had een huwelijk met een vrouw van dezelfde leeftijd en een zoon. Ik was zelf nog maar 14.