Hij is 29 en ik 15.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Babeth

Re: Hij is 29 en ik 15.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:57

Succes!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:58

ik snap dat het moeilijk is, maar nu zijn er een aantal mensen online die je willen helpen... anders moet je het alleen doen

OemmiejO

Ik vind het ook een te groot verschil.
Ik ben zelf ook 15... En iemand van 29

nicole_wijh

mmm... ik weet wat je bedoeld...
Ikzelf was vroeger net zo... had ook altijd vriendjes die eigenlijk te oud voor me waren.

Toen ik zelf ook nog 15 was (ja wel heel toevallig) op 12 november op precies te zijn (15 november werd ik 16), heb ik mijn huidige vriend ontmoet, hij was 24 op dat moment.
Mijn ouders vonden hem te oud voor mij... maar ik verweet mijn ouders dat zij ook veel in leeftijd verschillen...

Het ergste probleem vonden mijn ouders, dat ik zo jong was ...
Als ik 19 of 20 was geweest hadden ze het anders gevonden dan 15...(beetje wazig...)
Maar inmiddels ben ik al 20 (nov. 21) en is hij 29 (in Juni geworden), en zijn nog steeds gelukkig samen.
Nou moet ik wel toegeven dat hij er niet volwassen uitziet Haha! Haha! haha...

Maar mijn advies, zoek liever iemand van een paar jaartjes jonger... hij loopt inmiddels al bijna in de 30 terwijl jij in de bloei van je leven staat... (bij wijze van spreken)... of is het voor de sex dat je het doet?

In ieder geval heel veel sterkte en succes meid...

P.S ik zou het je ouders z.s.m. vertellen..want ook al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel...dat was altijd mijn ervaring, en geloof me, ik heb heel wat afgelogen voor de knullen..maar ze kwamen er vroeg of laat toch achter..

Whizzard

Ik zeg maar één ding, net zoals BIJNA iedereen hier graag wil...

STOP!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:59

sucses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:59

Super dat je belt!!

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:01

Succes Meisje1. En laat je niet ompraten. Als jullie voor elkaar gemaakt zijn kom je elkaar over een aantal jaar wel weer tegen.

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:01

Hartstikke goed dat je belt !
Ik snap best dat dat niet makkelijk is ! Ach gut

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:02

pas net het topic tegengekomen, & alles gelezen... Heeeel veeel succes!!!! Ach gut

meisje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 16:05

Hij pakt zijn telefoon telkens niet op, hij zal het wel doorhebben, we hebben er vanmiddag ook al een hele tijd over gepraat..
Ik ga nu even naar stal, eventjes iets anders aan mijn hoofd, ik ben er over een half uurtje weer, dan probeer ik het nog een keer.
Heel erg lief dat jullie allemaal met me meeleven en me zoveel steun geven, heel erg bedankt..

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:06

Probeer het na 5 uur nog een keer, dan is hij klaar met werken Knipoog super dat je belt meis, sterkte

meisje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 16:07

Ariebombarie schreef:
Probeer het na 5 uur nog een keer, dan is hij klaar met werken Knipoog super dat je belt meis, sterkte

Hij is niet op zijn werk, hij heeft vrij..

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:07

Kop op he meis, t komt allemaal goed Lachen Ach gut

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:09

meisje1 schreef:
Hij pakt zijn telefoon telkens niet op, hij zal het wel doorhebben, we hebben er vanmiddag ook al een hele tijd over gepraat..
Ik ga nu even naar stal, eventjes iets anders aan mijn hoofd, ik ben er over een half uurtje weer, dan probeer ik het nog een keer.
Heel erg lief dat jullie allemaal met me meeleven en me zoveel steun geven, heel erg bedankt..

wat voor een vent ben je dan?

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:11

Liezel1 schreef:
meisje1 schreef:

vent zonder ballen, dat is wel duidelijk Ja

Babeth

Of hij heeft een ander onder zijn lakens.

Whizzard

Liezel1 schreef:
meisje1 schreef:

ééntje die altijd goed nadenkt voordat hij iets met een meisje begint.. Bloos

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:15

Ik heb heel het topic doorgelezen net.
En toch kan ik me heel goed verplaatsen in de TS.
Als meisje van 15 voel je je gewoon heel erg veilig denk ik in de armen van een man 29 en zeker als je hem al zo lang kent.
Ik vind het ook altijd lekker om gewoon lekker in bed te liggen bij een vent.
Maar bij mij komt er dan geen seks aan te pas.

Het is gewoon wel ongezond zoiets met een man van 29 vind ook als je zo oud bent als hem je beter zou moeten weten.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:24

youngster schreef:

vent zonder ballen, dat is wel duidelijk Ja

Dat scheelt alweer, kan je ook niet zwanger worden Schijnheilig.

Zo zie je maar weer dat bokt ook eensgezind kan zijn. Wat een vreselijke vent moet dat zijn meisje1! Nu staan er hier 13 pagina's vol met bijna allemaal dezelfde bedoelingen: Stop met dit 'spelletje' van hem. Hij lacht zich elke avond dood om je, zo geweldig dat ie het vindt dat hij 'een' meisje (want je gaat mij niet vertellen dat hij veel om je geeft) zo ver heeft gekregen. Gun hem die lol niet en laat zien dat je sterker bent. Stop!

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:25

Babeth schreef:
Of hij heeft een ander onder zijn lakens.

Ik wou het nog net niet zeggen Clown

Maar ik heb het hele topic gelezen, top dat je ermee kapt! OK dan!
En succes als je straks weer gaat bellen...laat je niet ompraten hoor!
Sterk wezen!!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:26

meisje1 schreef:
Ik vind nog steeds dat hij me niet misbruikt.
Iedere man of vrouw van 29 heeft behoeftes, daar kan niemand wat aan doen. Ik, van 15, heb nog niet van die sterke behoeftes, maar ik heb er niks op tegen.

Ik ben me nu al een tijdje door dit topic aan het worstelen maar zal nu toch even wat vragen en zeggen...

Kun je je misschien voorstellen dat hij jou manipuleert/chanteert om sex te krijgen?

Dat kan hij doen met vleiende woorden, lieve gesprekken, je helpen, je steunen, je een goed gevoel over jezelf geven, je ophemelen, je meenemen om leuke dingen te doen enz.
Daardoor ga je hem lief en leuk vinden en wil je hem graag te vriend houden.

Stiekem beetje bij beetje gaat hij zijn grenzen verkennen. Eerst een omhelzing, dan een knuffel, een avondje liggen op de bank, een massage en dan steeds een beetje verder. Jij ondergaat het, het is spannend. Wil je dit wel of wil je dit niet? Maar het voelt best fijn... En hij doet zo lief, je krijgt een goed gevoel over jezelf...
En wat als je nee zegt? Vind hij je dan nog wel lief? Krijg je dan nog wel zoveel aandacht? Of gaat hij zich dan afstandelijker gedragen? Ben je bang om dan de vriendschap kwijt te raken, of dat hij jou minder belangrijk vind, en minder lief voor je is?

Dit is ook misbruik. Pedofielen of andere twijfelgevallen die het zoeken in een "mindermondige" partner gebruiken heel veel dingen om bewust, of onbewust te manipuleren. Als je zelf nog niet stevig in je schoenen staat kun je hier minder goed mee omgaan en kom je minder voor jezelf op. Je láát je gebruiken...

De leeftijdswet is er om kinderen en jongeren, die van nature kwetsbaarder zijn dan volwassenen, te beschermen.
Als je het niet met deze wet eens bent moet je de pedo-partij gaan steunen, die willen de leeftijdsgrens verlagen naar 12 jaar...

Je kunt vast echt verliefd worden op iemand van die leeftijd en die ander op jou. Maar met sex kun je in mijn ogen beter wachten tot je zelf wat ouder bent. Sex met 13 vind ik ook iets heel onbegrijpelijks. Met 13 hoor je je nog niet bezig te houden met sex, dan moet je gewoon lekker keten en naar de disco gaan en misschien je eerste zoen krijgen... Maar goed, daarin ben ik misschien ouderwets. Vind zowiezo dat men tegenwoordig veel te makkelijk sex gebruikt voor de lol met jan en alleman in wisselende samenstellingen, in plaats van een uiting van liefde en speciale verbondenheid met elkaar.
Als diegene echt om jou geeft/van je houdt, dan hoeft diegene niet persé sex met je te hebben. Dan vind hij het leuk om met je om te gaan, te knuffelen, te zoenen, bij je te zijn. Dan wil diegenen best, in een openbare relatie, een aantal maanden tot een jaar wachten met sex hebben.

Maar als ik de meiden om me heen mag geloven worden zulke mannen wel erg schaars...
Sex is erg belangrijk geworden en het hebben van sex staat bij veel mannen bovenaan het relatie-verlanglijstje
Is de sex niet leuk meer, dan gaan ze door naar de volgende.

De beste echte-liefde-test is inderdaad: langere tijd geen sex...
Dan weet je hoe belangrijk je werkelijk bent voor diegene, en dat het niet om je lichaam of de sex gaat, maar om je hele persoonlijkheid...

Meisje, veel sterkte, en als het niet goed voelt... Meteen stoppen en niet allerlei smoesjes voor jezelf bedenken en het uitstellen! Anders krijg je er naderhand spijt en last van... Bij twijfelgevoelens op een moment: gelijk Néé zeggen!

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:29

joyce B schreef:
meisje1 schreef:
Ik vind nog steeds dat hij me niet misbruikt.
Iedere man of vrouw van 29 heeft behoeftes, daar kan niemand wat aan doen. Ik, van 15, heb nog niet van die sterke behoeftes, maar ik heb er niks op tegen.

Ik ben me nu al een tijdje door dit topic aan het worstelen maar zal nu toch even wat vragen en zeggen...

Kun je je misschien voorstellen dat hij jou manipuleert/chanteert om sex te krijgen?

Dat kan hij doen met vleiende woorden, lieve gesprekken, je helpen, je steunen, je een goed gevoel over jezelf geven, je ophemelen, je meenemen om leuke dingen te doen enz.
Daardoor ga je hem lief en leuk vinden en wil je hem graag te vriend houden.

Stiekem beetje bij beetje gaat hij zijn grenzen verkennen. Eerst een omhelzing, dan een knuffel, een avondje liggen op de bank, een massage en dan steeds een beetje verder. Jij ondergaat het, het is spannend. Wil je dit wel of wil je dit niet? Maar het voelt best fijn... En hij doet zo lief, je krijgt een goed gevoel over jezelf...
En wat als je nee zegt? Vind hij je dan nog wel lief? Krijg je dan nog wel zoveel aandacht? Of gaat hij zich dan afstandelijker gedragen? Ben je bang om dan de vriendschap kwijt te raken, of dat hij jou minder belangrijk vind, en minder lief voor je is?

Dit is ook misbruik. Pedofielen of andere twijfelgevallen die het zoeken in een "mindermondige" partner gebruiken heel veel dingen om bewust, of onbewust te manipuleren. Als je zelf nog niet stevig in je schoenen staat kun je hier minder goed mee omgaan en kom je minder voor jezelf op. Je láát je gebruiken...

De leeftijdswet is er om kinderen en jongeren, die van nature kwetsbaarder zijn dan volwassenen, te beschermen.
Als je het niet met deze wet eens bent moet je de pedo-partij gaan steunen, die willen de leeftijdsgrens verlagen naar 12 jaar...

Je kunt vast echt verliefd worden op iemand van die leeftijd en die ander op jou. Maar met sex kun je in mijn ogen beter wachten tot je zelf wat ouder bent. Sex met 13 vind ik ook iets heel onbegrijpelijks. Met 13 hoor je je nog niet bezig te houden met sex, dan moet je gewoon lekker keten en naar de disco gaan en misschien je eerste zoen krijgen... Maar goed, daarin ben ik misschien ouderwets. Vind zowiezo dat men tegenwoordig veel te makkelijk sex gebruikt voor de lol met jan en alleman in wisselende samenstellingen, in plaats van een uiting van liefde en speciale verbondenheid met elkaar.
Als diegene echt om jou geeft/van je houdt, dan hoeft diegene niet persé sex met je te hebben. Dan vind hij het leuk om met je om te gaan, te knuffelen, te zoenen, bij je te zijn. Dan wil diegenen best, in een openbare relatie, een aantal maanden tot een jaar wachten met sex hebben.

Maar als ik de meiden om me heen mag geloven worden zulke mannen wel erg schaars...
Sex is erg belangrijk geworden en het hebben van sex staat bij veel mannen bovenaan het relatie-verlanglijstje
Is de sex niet leuk meer, dan gaan ze door naar de volgende.

De beste echte-liefde-test is inderdaad: langere tijd geen sex...
Dan weet je hoe belangrijk je werkelijk bent voor diegene, en dat het niet om je lichaam of de sex gaat, maar om je hele persoonlijkheid...

Meisje, veel sterkte, en als het niet goed voelt... Meteen stoppen en niet allerlei smoesjes voor jezelf bedenken en het uitstellen! Anders krijg je er naderhand spijt en last van... Bij twijfelgevoelens op een moment: gelijk Néé zeggen!

Helemaal mee eens! Goed gezegd.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:32

Cayenne schreef:

Dit zegt helemaal niets. Ik ben jaren misbruikt door een man van in de 50, hij had een huwelijk met een vrouw van dezelfde leeftijd en een zoon. Ik was zelf nog maar 14.

uhm... heb je aangifte gedaan???
dit is namelijk niet dat je zegt... gezond...
je kan nogsteeds aangifte doen, want jij zult niet de enige zijn die hij heeft misbruikt...
en/of in de toekomst zal gaan misbruiken...
[/quote]

Ja ik heb aangifte gedaan, helaas was er geen "Bewijs" als in vorm van getuigen. Deze man loopt nog steeds vrij rond, en ja, Ik weet dat hij nog veel meer meiden van die leeftijd op zijn erf heeft Scheve mond

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:34

En ik lees net dat je al probeert te bellen... Heel dapper...
Als je het niet meer ziet zitten om het zelf op te lossen, vraag dan hulp... GEnoeg mensen die het samen met je willen proberen op te lossen en naast je willen gaan staan.
Succes!