Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_ennu_ schreef:hoi, ten eerste sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen.
Ik had het mijn vader vorige week verteld en in eerste instantie werd die erg kwaad/geschrokken.. maar later draaide die een beetje bij.
Alleen alles blijkt voor niks te zijn geweest, ik heb eergisteren nacht een miskraam gehad en het lijkt of ik nu door een hel heen ga!! Ik loop hele dagen te huilen..
Desiree schreef:_ennu_ schreef:hoi, ten eerste sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen.
Ik had het mijn vader vorige week verteld en in eerste instantie werd die erg kwaad/geschrokken.. maar later draaide die een beetje bij.
Alleen alles blijkt voor niks te zijn geweest, ik heb eergisteren nacht een miskraam gehad en het lijkt of ik nu door een hel heen ga!! Ik loop hele dagen te huilen..
HOe is het mogelijk. Ik snap dat je je er op in had gesteld en dat dit een verlies is. MAar het is verder wel beter voor JOU. JIj kunt nu het normale leven van iemand van jouw leeftijd voortzetten. Miskramen komen heel vaak voor, de natuur is immers niet feilloos. Veel sterkte er mee. Je komt er geheid over heen, alleen heeft het tijd nodig en zou je wensen dat je die tijd al achter de rug had..... Zoek veel afleiding. Je moet wat.