Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Djuukiej schreef:Ik wil dus niet weten, wat er gebeurd is waarom ze dat overal hebben opgehangen
Hackie schreef:2) er leeft bij ons ook een man in huis, zie je het al voor je?
*doet prullebak open
*valt flauw van de lucht
draumpje schreef:gewoon vuilnisbakje met zakje erin ..als je ongesteld bent gewoon evenelke dagzakkie dichtknopen en in de kliko
Djuukiej schreef:Lijkt me erg als je het baantje van de concierge hebt op school. Volgensmij worden de prullenbakken bij ons op school ook niet vaak geleegd.(Volgensmij houden ze er nachtmerrie's aan over)
Quellian schreef:draumpje schreef:gewoon vuilnisbakje met zakje erin ..als je ongesteld bent gewoon evenelke dagzakkie dichtknopen en in de kliko
Ik heb geen kliko, heb ik eerder al aangegeven. Ik heb wel 2 honden
Quellian schreef:draumpje schreef:gewoon vuilnisbakje met zakje erin ..als je ongesteld bent gewoon evenelke dagzakkie dichtknopen en in de kliko
Ik heb geen kliko, heb ik eerder al aangegeven. Ik heb wel 2 honden
draumpje schreef:gewoon vuilnisbakje met zakje erin ..als je ongesteld bent gewoon evenelke dagzakkie dichtknopen en in de kliko
Silviabol schreef:gesnuffeld?
Citaat:Wat doe ik met een gebruikte tampon?
Wikkel de tampon in een stukje toiletpapier en gooi hem in de vuilnisemmer. In heel wat openbare toiletten vind je speciaal daartoe geplaatste hygiëneafvalbakken. Is er geen afvalbak beschikbaar, dan kan je de o.b.® tampon ook door het toilet spoelen. Dat is echter niet de beste keuze. In geen geval mag je een tampon doorspoelen in een chemisch toilet of in een toilet dat is aangesloten op een septic tank.
Quellian schreef:Tadáá!
Nou, dan gaan we er gewoon weer mee verder