Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rommulus schreef:kan
en om heel eerlijk te zijn maar dit heb ik dus niet zelf verzonnen
fibromyalgie is verzonnen omdat de meeste huisartsen niet weten hoe ze het verder moetten noemmen omdat de lyme test vaak negatief is omdat de teste hier dus in nl niet acuraat genoeg zijn
dit vertelde die man ons die de lezing gaf hij zei niet dat fibromyalgie niet bestaat maar dat heel vaak het die naam word gegeven ivm de bloed testen ed
maar als je zekerheid wil hebben kun je het beste informatie zoekken op de site en mischien er heen mailen.
op zo'n avond van de lezing komt er zoveel info ineens op je af dat je niet alles onthoud.
sarabande schreef:Weet je rommulus, het is voor mensen die deze klachten hebben niet zo belangrijk hoe het heet, wel dat ze het kunnen begrijpen en aan hun naasten zon tekst als ik hier boven zet kunnen laten zien.
Ik probeer al jaren uit te leggen dat ik dingen niet kan, maar ben ook vaak boos op mezelf en vind mijzelf lui.
Omdat het op internet met woorden staat en begrijpelijk gemaakt is is het aanvaardbaar.
Mijn zoon koopt wel meteen een boek met oefeningen en mijn man de deken voor me, maar dat komt omdat het frustrerend is voor ze dat ze niets kunnen doen en ik ook weinig meer dan ik doe.
Maar dat wordt nu tenminste aanvaard