Nyaleti schreef:In een portie zitten 7kcal en 0,5gr suiker. Prima te doen toch.
Als jij door dit poeder wel een bakje kwark eet ipv 3 witte boterhammen met hagelslag, is het een prima keuze. Ik gooi er diepvries frambozen doorheen, door het sap is het hele bakje kwark lekkerder. Samen met hennepzaad, chia, lijnzaad en zero choco cruesli. Prima bakkie 'sochtends.
Om aan m'n eiwitten te komen neem ik ook vaak 2 shakes. Niet perfect maar voor mij wegen de voordelen op tegen de nadelen.
Ook hierin zou je bijvoorbeeld ook 2 gebakken eieren kunnen eten op brood aangevuld met vloeibaar losse eiwitten (of van 2 eieren de dooier weg kunnen gooien of aan je hond geven
)Ik heb zelf een fase gehad dat ik alleen maar nutella/ pindakaas at op brood. Tegenwoordig lunch ik ook graag met flatbread en dan kipfilet en wat cottage cheese (zonder stukken) lekker gekruid uit het tosti ijzer.
Zelf persoonlijk ga ik goed op 140 gram Koolhydraten, 130 gram eiwitten en 50gram max aan vetten en zo'n 1700 calorieën, val ik mee af.
.
. Wel fijne tips! Vooral het groenten eten is een goeie waar ik wel wat mee kan, thanks. 
.
.
zowel de oliebol; iets kopen waar je na het afrekenen al spijt van hebt, als het niet gaan sporten omdat X zeer doet. Maar een gescheurde kuitspier is helemaal ruk. Knap dat je toch yoga hebt gedaan. Kun je dan wel alles? Lijkt me ook lastig met die kuit. Volg jij een youtube filmpje oid? Ik ben nog opzoek naar een fijne rek en strek routine.