Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DideH schreef:Misschien door de plek waar hij zit niet? Ivm de pees moet hij wel op rek blijven in het afneembare gips. Anders kun je daar niet meer in liggen met je been hoog?
DideH schreef:Polly schreef:Ik zou lab via het ziekenhuis aanvragen. Zij zijn je behandelaars en kunnen dan ook meteen inspringen als er toch iets niet goed is.
Zo zijn ook de afspraken, degene die behandeld vraagt ook onderzoek aan.
Ja alleen is die volgende afspraak dus pas 25 november. Weet niet of ze dat telefonisch zo zouden toezeggen. Kan ze straks even bellen?

DideH schreef:Had ze net aan de telefoon. Ze wilden het even met de arts overleggen en dan word ik teruggebeld. Mama moet alleen vanmiddag zelf in het ziekenhuis zijn en moest nu vertrekken, dus ze zeiden: ga maar mee dan, dan ben je eventueel al op de juiste plek
Anders breng ik nu vanmiddag ad random wat uurtjes door in het ziekenhuis als support van mama
Mri is wel boven, anders bel ik straks zelf wel even terug. DideH schreef:Mama is er voor de jaarlijkse mammografie en mri, dus ik geloof niet dat ik dr veel ga zien![]()
Zitten nu in de kelder, heb zeer weinig bereik, dus ben benieuwd of ze me uberhaupt wel te pakken krijgenMri is wel boven, anders bel ik straks zelf wel even terug.

.
leintje_ schreef:Fijn dat je even langs mag komen. Super om te lezen dat ze zo betrokken zijn en meedenken.
Ik herken dat wel dat er zo naar je wordt gekeken.
Ik moest 2 jaar geleden mee met mama voor een mammografie, denk dat we daarna ergens een afspraak hadden, maar ik liep toen ook nog op krukken en we zaten in de wachtkamer en mama werd naar binnen geroepen en degene die naast me zat keek me aan en zei: "Ik dacht dat jij naar binnen zou worden geroepen."
Sorry, ze hebben het in dat zkh geprobeerd, maar mijn probleem is te complex voor een tweedelijns ziekenhuis

Heeft de pleister eraf gehaald maar niet het zalfgaas. Zijn conclusie: "ja op 2 plekken wijkend, ziet er wel rustig uit, wel zwelling in enkel". Hele wondjes nieteens gezien
euhm...... Ik had tot nu toe niet heel veel opmerkingen, maar nu....
*gaat op handen zitten*Lalidan schreef:euhm...... Ik had tot nu toe niet heel veel opmerkingen, maar nu....
*gaat op handen zitten*
Maar ik denk eigenlijk persoonlijk dat het juist goed is dat het weer open gegaan is. Die wond moet van binnen naar buiten genezen en zolang het binnen niet goed zit, blijf je dit hebben. En ik vrees wel voor je dat dit echt nog even gaat duren.....

Lalidan schreef:euhm...... Ik had tot nu toe niet heel veel opmerkingen, maar nu....
*gaat op handen zitten*
Ezellover25 schreef:Mag ik je dan een tip geven van een briefje maken en daarop zetten dan je wilt dat de wond open gemaakt wordt ofzo om te kijken wat er nu van binnen gaande is.
Want ik vermoed dat het zieke voelen komt door die stomme wond.
En die lummel die denkt op vrijdagmiddag van, ik wil op tijd thuis zijn.
Ezellover25 schreef:Lalidan schreef:euhm...... Ik had tot nu toe niet heel veel opmerkingen, maar nu....
*gaat op handen zitten*
Ik denk dat jij ook achter je scherm zat te schelden als ik.
Ben te mee gaand met Dideh.
Had zo gehoopt dat het allemaal soepeltjes ging.
Het begint beetje op het verhaal van lientje gaat worden,
Wel met een hele andere soort verwonding.
Maar de gevolg erna.
Geneest eerst en daarna toch weer niet.
Ik gun DideH een beter traject en ik denk dat dat zeker moet lukken, maar het is een proces van lange adem. Die wond is vervelend en doet er even over om goed te helen. Hannanas schreef:Oei vervelend van deze jonge gast. Dan voel je je niet helemaal serieus genomen.
Die waarde van ontstekingen ken ik, ook altijd laag hier. En temperatuur ook. En dan zeggen ze ook dikke prima. Is altijd wat vechten tegen de bierkaai.
Sinds een tijd draag ik een horloge. Dan zie ik dat ik ziek meer dan een graad hoger ben en 15 hartslagen erbij als laagste hartslag per 24 uur in rust. Maar alles binnen normaalwaarden omdat ik van mijzelf zo laag zit.
Gelukkig ben je vandaag gezien en kun je dinsdag weer. Zo heb je wel korte lijntjes. Dat is fijn, en blijf je ook in de picture. Je kunt het dinsdag altijd terugkoppelen naar hem. En zodra je jezelf slechter voelt worden, bellen.

Die keken wat wat serieuzer, maar mogen natuurlijk geen bloedonderzoek oid aanvragen omdat ze geen arts zijn. Als ie dinsdag weer zo half kijkt zou ik liever gewoon naar de andere poli gaan
Zie dat bespreken van wond openmaken met deze gast inderdaad niet zo zitten Leintje, doe dat liever met mijn eigen als het zover moet komen!