Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:Overigens, waar ik ook al een tijdje over nadenk: waarom loop je eigenlijk bij een uroloog met die niertumor? Nieren worden door nefrologen behandeld. En eigenlijk is het dus helemaal niet zo raar dat je uroloog zo 'moeilijk' doet - het is niet zijn vakgebied. Dat je er komt vanwege je blaas, prima. Maar met die niertumor moet je echt niet bij een uroloog zijn.
Wordt het dus sowieso niet eens tijd dat er een nefroloog naar je kijkt, ook op de HAP dus. Want dat die een uroloog hebben geconsulteerd vorige keer is eigenlijk ook gek.
tienus63 schreef:Weet je toevallig wat je normale lichaamstemperatuur is thuis met je eigen thermometer.
Heb je bijvoorbeeld standaard 36.6 thuis en vandaag of sinds de heftige klachten 37.8 dan heb je echt wel koorts.
Maar als 37.8 zegt, dan zeggen ze dat je iets verhoging zou hebben.
Tel in dat geval gewoon 1,2 graden bij de ‘normale’ lichaamstemperatuur op. Uitgaande van 37,2-37,4 zou je dan op 38,6-38,8 uitkomen.
gomir schreef:tienus63 schreef:Weet je toevallig wat je normale lichaamstemperatuur is thuis met je eigen thermometer.
Heb je bijvoorbeeld standaard 36.6 thuis en vandaag of sinds de heftige klachten 37.8 dan heb je echt wel koorts.
Maar als 37.8 zegt, dan zeggen ze dat je iets verhoging zou hebben.
Tel in dat geval gewoon 1,2 graden bij de ‘normale’ lichaamstemperatuur op. Uitgaande van 37,2-37,4 zou je dan op 38,6-38,8 uitkomen.
39,1 is toch gewoon serieus koorts, los van wat je normaal zou meten?
En bij deze klachten is rond de 38 wat mij betreft ook al te veel om afgescheept te worden.
Ik ga er vanuit dat je dit niet meer ziet, omdat je op HAP of SEH verblijft, maar ik pb je mijn nummer.
Als het nodig is mag je me altijd bellen, ik ben voorlopig nog wel wakker (en anders gewend om wakker gebeld te worden).