Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moet ook zeggen dat de oplosbare hechtingen bij mij natuurlijk na 2 weken gewoon nog volledig aanwezig waren ipv opgelost na 10 tot 14 dagen. Dus die zijn eruit geknipt, alleen de voorkant zijn uiteindelijk zelf moeten oplossen.
Maar is nog weinig aan te doen vanwege de hechtingen en verse wondjes. En ik gok dat ik toch deze week nog een keer terug moet voor een ander plekje, maar even kijken of dat echt zo is of dat ik 1 van die oude voel.
en ik kijk echt uit naar weer iets kunnen eten wat niet vloeibaar is. Nu moet ik eigenlijk ook elke keer na iets (vloeibaars) eten alles uithalen en schoonmaken om het weer op de plek te krijgen en houden. Had vroeger altijd juist een te droge mond maar daar merk ik helemaal niks meer van.
was al ruim 8 kilo kwijt die ik niet kon missen en durf nu niet eens meer te wegen.
kreeg er zelfs kokhals neigingen van haha. Maar vind ze uit houden ook wel groot ding. (Ik moet ze s nachts ook gewoon inhouden nog de 1e tijd. Dus alleen uit om even schoon te maken en de rest van de tijd in) vooral hechtingen zijn gewoon rot gevoel naar kan er ook niet afblijven.
maar besloten het wel te doen alleen nu nog niet ivm werk. Dus eerst ff permanent gebit, dan tzt de implantaten, kan nu ook echt niet op 3 maanden vloeibaar ish. Moet eerst even goed bulken daarvoor.
cursebreaker schreef:Ik heb ondertussen inderdaad ook nog geen definitief gebit. Het is idd zeker niet verplicht, maar voor de meeste mensen zijn de nood protheses op langer termijn gewoon niet optimaal. Maar dat hoeft idd zeker niet voor iedereen te gelden. Bij mij is het vooral weer telkens (onbewust) uitstellen omdat ik gewoon of vergeet of geen zin heb om een afspraak te maken om te gaan maar ik moet het eigenlijk wel ook Echt eens gaan doen nu