Wat een fijn nieuws, heerlijk genieten straks in Disney!
BritHittepit
BatmanBrit
Geplaatst: 21-12-24 18:43
Hoe gaat het daar?
Hoe was Disneyland?
Ik hoop dat alles goed gaat en dat je kan genieten van de feestdagen !
moniiquee
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-24 19:24
Lief dat je het vraagt!
Disney was echt super leuk! Ook nog een dagje na Parijs geweest.. Maar het was echt heel leuk! Moet er nu nog wel van bijkomen, maar dat heb ik er voor over! Dus gaat goed
BritHittepit
BatmanBrit
Geplaatst: 21-12-24 20:47
moniiquee schreef:
Lief dat je het vraagt!
Disney was echt super leuk! Ook nog een dagje na Parijs geweest.. Maar het was echt heel leuk! Moet er nu nog wel van bijkomen, maar dat heb ik er voor over! Dus gaat goed
Wat fijn! Dat nemen er je toch niet meer af!
moniiquee
Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-24 17:34
Ik vind het een mooi moment, om ieder jaar weer even terug te kijken op het afgelopen jaar. Voor mij een bizar jaar.. Ik zie kaarten met ‘Gelukkig nieuwjaar’ en ik leef in de onzekerheid, dat ik niet weet wat mij dit jaar brengt. Maar 1 ding weet ik wel, ik ga van iedere dag genieten, met prachtige lieve mensen en m’n diertjes. Zoals ik zoveel moois heb mogen meemaken, dit afgelopen jaar. ❤️
Deze dagen zijn voor veel mensen om gezellig samen door te brengen, met dierbare. Maar dit wens ik je iedere dag. Dat je geniet! Met liefde en plezier, met heel je hart!
Heel knap dat je zo'n positieve instelling hebt ! Ik wens je ook veel mooie momenten in 2025 !
Charaz
Geplaatst: 03-02-25 22:54
Hoe is het nu met je TS?
moniiquee
Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-25 21:38
Ja weer tijd voor een update! Een paar weken geleden begon ik wat dingen in m’n buik te voelen, soms wel echt pijn. En mijn gevoel was ineens niet goed. Bloed gaf inderdaad verhoging aan en daarom de scan ook wat eerder gekregen. Mijn gevoel klopte.. Op de lever wat plekjes bijgekomen. En helaas ook op mijn buikvlies, wat de pijn zou verklaren. Van ene kant slecht nieuws, van de andere kant wisten we dat het wat ging doen zonder chemo. En omdat ik het zo duidelijk aan voelde komen, was het niet zo’n grote shock..
We zijn nu een weekje lekker naar Oostenrijk met de camper.
En volgende week weer aan de chemo. Oncoloog en ik hebben beide toch weer veel vertrouwen, dat dat weer iets gaat doen. Dus we gaan weer knallen!