Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sweetgirl1 schreef:Dank jullie wel.
Ben er vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben. Als ik de verloskundige geloof zou ik nu op 6 weken en 1 dag moeten zitten. Dus nog allemaal pril maar ben er nu al gelukkig mee.
Verder ben ik vooral erg moe en slaap ik snachts niet echt lekker door.
Het misselijke lijk ik wel over te slaan. Soms met nare geurtjes dat ik denk bahh voel me misselijk. Maar dan nog wint de vermoeidheid het er van.
Roulette_ schreef:Hallo allemaal, vanaf het eerste bericht lees ik al mee, maar ik wilde nog niet meepraten voordat op zijn minst familie op de hoogte was
Nu ben ik afgelopen weekend halfdood geknuffeld door mijn schoonfamilie (incl. 5 jonge neefjes en nichtjes, het was een ontzettend lieve en leuke chaos) en mijn eigen familie had ik het al verteld, so here I am!
Na een (heel) lang ziekenhuistraject weten wij sinds oudejaarsdag dat ik zwanger ben. Nu had ik dat qua klachten al wel een beetje door, maar handig om zeker te weten ivm verstandige champagne-keuzes.
De eerste weken voelde ik me echt prut, rond week 8/9/10 ging het best redelijk -alleen slecht slapen en moe- om vervolgens vorige week (week 12) weer zo extreem misselijk te zijn…Gaat nu gelukkig weer de juiste kant op.
Echo’s allemaal goed tot nu toe, NIPT kwam vandaag binnen en is ook goed. Volgende week de 13-weken echo.
Leuk om hier mee te praten en gefeliciteerd iedereen!
Sweetgirl, als jij vandaag op 6 weken + 1 dag zit, dan ben je denk ik eind oktober pas uitgerekend toch? Ik ben nu op 13 weken met uitgerekende datum begin september.
Sweetgirl1 schreef:Echt super warm welkom. Dank jullie wel allemaal voor dit warme welkom.
K zit wel enorm snel vol met eten enz.
Ik lees alleen weinig cola enz drinken. Maar k ben een cola fanaat. Nu orobeer ik het al beetje te beperken tot 1 a 2 blikjes op de dag. Maar hoe hebben jullie dat gedaan?
Eulogy schreef:Meelezer, sorry dat ik inbreek, maar het gaat om de caffeine. Je hebt wel ook zo'n zero variant zonder caffeine, die zou geen issue moeten zijn