Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en het is niet zo dat ik aan veel caffeine gewend ben.
zonnebloem18 schreef:Ik ben als iets oudere puber verslaafd geweest aan energie drank. Daar werd mijn hoofd rustiger van. Nu is het cola, al probeer ik het te beperken tot 1 blikje per dag.
. Ik heb zo ontzettend veel energy gedronken tijdens mijn puberteit. Ik kan er tegenwoordig alleen niet goed meer door slapen als ik het te laat op de dag drink. Datzelfde heb ik ook met mijn medicatie (methylfenidaat), als ik dat te laat neem is in slaap komen een stuk lastiger. 
Butterfly schreef:Hoe is het gegaan Josien?
.zonnebloem18 schreef:Kan de bedrijfspsycholoog je daar niet mee helpen? Ik liep tegen een burn out aan en wist niet wat me zou helpen. Grootste punt zat ik dat het voor voelt als falen als ik opgeeft en ik mijn verleden heb ik al zo vaak gefaald voor mijn gevoel. Na een heel goed gesprek was het voor mij heel duidelijk welke keus ik moet maken. Laat het in elk geval niet zo ver komen dat het helemaal niet meer wil, dan heb je echt alleen jezelf er maar mee.

Josien_ schreef:zonnebloem18 schreef:Kan de bedrijfspsycholoog je daar niet mee helpen? Ik liep tegen een burn out aan en wist niet wat me zou helpen. Grootste punt zat ik dat het voor voelt als falen als ik opgeeft en ik mijn verleden heb ik al zo vaak gefaald voor mijn gevoel. Na een heel goed gesprek was het voor mij heel duidelijk welke keus ik moet maken. Laat het in elk geval niet zo ver komen dat het helemaal niet meer wil, dan heb je echt alleen jezelf er maar mee.
Dat hoop ik wel ja, binnenkort een tweede gesprek dus dan gaan we hier als het goed is op door.
zonnebloem18 schreef:Ik gaf vorige week aan richting een burn-out te gaan. Ik heb zelf gisteren een gesprek gehad met een bedrijfspsycholoog en na een hoop afwegingen de knoop doorgehakt. Ik vind het echt heel lastig, maar mijn beslissing staat vast. Heb het gevoel dat ik iedereen in de steek aan, maar als ik dit niet doe laat ik mezelf in de steek.
zonnebloem18 schreef:Ik gaf vorige week aan richting een burn-out te gaan. Ik heb zelf gisteren een gesprek gehad met een bedrijfspsycholoog en na een hoop afwegingen de knoop doorgehakt. Ik vind het echt heel lastig, maar mijn beslissing staat vast. Heb het gevoel dat ik iedereen in de steek aan, maar als ik dit niet doe laat ik mezelf in de steek.