We hebben het met de eerste en de laatste erg zwaar gehad met slapen. Gelukkig zijn ze gezond maar toch ook al wel met een gebroken arm en amandelen in het ziekenhuis gelegen. Gedoe op school. Ik kan een hele lange lijst met nadelen opnoemen hoor

Ik heb niet alles gelezen maar ben deze nog niet tegen gekomen. Ik vind het zo ontzettend prachtig om dingen van mezelf of hun vader in mijn kinderen te zien. Zowel qua uiterlijk als karakter. Zowel positief als negatief. Dat verwonderd mij iedere dag weer, sowieso ook de gedachten dat wij dat samen, dat mijn lijf dit heeft kunnen maken. Dat is voor mij echt zo bijzonder. Bij 1 van de 4 heb ik continue het gevoel dat ik in een spiegel kijk. Ze raken me zo diep in mijn ziel, ik geloof niet dat iemand anders dat kan dan je eigen kinderen.
Ik weet niet of ik de liefde voor een kind echt onvoorwaardelijk zou noemen, wel dat de diepgang van die liefde echt uniek is. Dat kun je je echt niet voorstellen als je ze niet hebt maar mensen zonder kinderen worden altijd boos als je dat zegt

Mijn tips:
- Kijk goed of je je partner een geschikte vader vind. Kan hij voor jou en de kinderen zorgen mocht dat nodig zijn?
- Heb je een village die je kan ondersteunen, structureel als oppas of bij noodsituaties(zoals met een kind naar de eerste hulp moeten).
- Regel dingen goed voor eventuele scheiding of als 1 van de 2 dood zou gaan. Wij hebben een levensverzekering voor elkaar afgesloten zodat de ander minder kan werken of extra hulp in kan kopen bijboorbeeld. En mocht je allebei iets gebeuren...