Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mriek1990 schreef:Lisewiesje, begint langzaam te komen dus de kwaaltjes. Hopelijk blijft het deze zwangerschap ook bij wat misselijkheid. Al kan dat ook heel vervelend zijn natuurlijk. Naar van de medicatie! Moet je dat lang slikken?
En ja, rennen met een gebroken voet is niet heel voordelig.![]()
Gnome, wat fijn dat het in kleine stapjes beter gaat. 10 minuutjes lopen had je je vorige week niet voor kunnen stellen toch?
Hoop voor je dat het na het stoppen van de medicatie ook zo goed blijft gaan. Misschien een domme vraag, maar waarom moet je stoppen ermee? Is het anders niet goed voor je zwangerschap?
Marlis, hoe gaat het met jou?
Ik ben vandaag weer aan het werk gegaan na 2 dagen ziek thuis. Ging gelukkig goed. Had alleen gelijk een ouderavond erachteraan, ben dus net thuis. Denk dat ik over een half uurtje in mijn bed lig, want ben wel helemaal gesloopt nu haha.![]()
Ik heb maandag van de verloskundige wel gehoord dat ik helaas niet meer mag paardrijden van haar. Is door de lage bloeddruk te veel risico dat ik eraf zou kukelen. Kwam niet helemaal als een verrassing, maar vind het wel jammer.![]()
Hoe is jullie dagje verder gegaan?
mriek1990 schreef:Oh ja, dan kan je beter stoppen.
Duimen draaien dat je deze kleine stijgende lijn vast blijft houden.
Mocht je weer zo misselijk worden, is er dan een alternatief qua medicatie?
mriek1990 schreef:Ik hoop het voor je![]()
Zou wel fijn zijn, dan kan je ten minste ook een beetje gaan genieten.
Bij mij was het spugen in de ochtend in week 14 van de ene op de andere dag over.
Hopelijk bij jou iets eerder, maar wel dat het ineens klaar is.
Lisewiesje schreef:Och jeetje Gnome, wat heftig. Ik snap dat je het zo niet ziet zitten dat je je toch zo beroerd kan voelen.
Moet je met deze medicatie dan uiteindelijk ook weer stoppen?
Mellow schreef:Hè meid, snap je gevoel heel goed.
Ik heb dan niet het overgeven maar het wil lichamelijk allemaal niet.
Ik hoop dat het snel overgaat! Wat is de naam van de medicatie? Misschien dat je in de andere zwangerschapstopics die wat verder zijn kan vragen of iemand nog medicatie heeft liggen?
Froukje schreef:Als je het niet volhoud gewoon de HAP bellen hoor.. Anders loop je straks nog kans op uitdrogen ook.
Gnome schreef:Als kers op de taart krijgt mijn man geen verlof en hebben ze gezegd.. Zet maar een karaf water naast dr neer. Komt ze de dag wel door.
Ik ben dus nu in de pen geklommen naar zijn baas die hier niet vanaf weet. Echt mensonterend.
Azmay schreef:Gnome schreef:Als kers op de taart krijgt mijn man geen verlof en hebben ze gezegd.. Zet maar een karaf water naast dr neer. Komt ze de dag wel door.
Ik ben dus nu in de pen geklommen naar zijn baas die hier niet vanaf weet. Echt mensonterend.
Huh? Dat is toch gewoon wettelijk geregeld?
Mijn vent heeft geluk, die hoeft dadelijk alleen nog even te surveilleren tussendoor bij de toetsweken en dan heeft hij in principe begin mei tot september vrij. Ideale timing.