Juut schreef:_Mir schreef:Niet gevaccineerd, geen spijt.
Zal mij nooit laten vaccineren.
Ik zou iedereen willen adviseren, doe zelf onderzoek voor je vrijwillig mee doet aan een experiment.
Met alle respect....ook niet-gevaccineerden doen aan een experiment. Want je weet niet hoe corona of vaccineren uitpakt. Ik zou dus zeer zeker niet met vingers willen wijzen naar anderen. Mijn enige niet-gevaccineerde collega heeft nu wel spijt: hij is behoorlijk ziek geweest. Is dit omdat hij niet gevaccineerd is, of was hij met vaccinatie net zo ziek geworden? We weten het niet. Ieder maakt een eigen keuze op basis van de info die te vinden is, en daarna zullen we allemaal moeten afwachten wat er gebeurt. Wel of niet gevaccineerd. Wel of niet geboosterd.
Bovendien zijn wij helemaal niet in staat om zelf dat onderzoek te doen. Sommige mensen lijken zich niet te realiseren dat anderen dat kunnen vanwege hun (wetenschappelijke) kennis en jarenlange ervaring. Ik vind het eigenlijk best arrogant om te denken dat je dat zelf ook kunt na een cursus internetten.
pluisje88 schreef:Ik persoonlijk zie geen significant verband. Maar blijft treurig uiteraard
Wat bedoel je met een significant verband? Welke methode heb je hiervoor gebruikt?