Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Meneer vond de golfjes erg leuk, vooral om in te bijten en de balans te verstoren, maar we zijn droog gebleven en was een leuke ervaring. Vestje is nog iets te groot bij z’n hals, maar daar groeit-ie wel in. Naderhand lag de sub nog in het water en zaten wij even op de kant en toen liep hij zelf een paar keer de sup op. Trots op het ezeltje, was een geslaagd probeersel
.

heb me maar even verstopt tot het klaar was 
Needje schreef:Ik vond het onderste gedeelte niets aan. Heel breed en veel boten die geen rekening houden waardoor veel golfslag. Het tussen stuk en boven waren prima. Ik weet niet of de lagere stukken nu bij hoger water wel begaanbaar zijn.
Ik denk dat ik er misschien gewoon iets teveel van had verwacht.
Brak ook nog bijna mn enkel bij de Staykay tussen 2 houten vlonders waar dus een gleuf tussen zit die je niet ziet als je met je board loopt.
[ [url=m/yyEGjq.png]Afbeelding[/url] ]

Mandarijn schreef:Needje schreef:Ik vond het onderste gedeelte niets aan. Heel breed en veel boten die geen rekening houden waardoor veel golfslag. Het tussen stuk en boven waren prima. Ik weet niet of de lagere stukken nu bij hoger water wel begaanbaar zijn.
Ik denk dat ik er misschien gewoon iets teveel van had verwacht.
Brak ook nog bijna mn enkel bij de Staykay tussen 2 houten vlonders waar dus een gleuf tussen zit die je niet ziet als je met je board loopt.
[ [url=m/yyEGjq.png]Afbeelding[/url] ]
Ah, jammer!
Al klinkt die golfslag wel als een goede oefening voor mij. Wordt de 2e keer dat ik ga suppen.
Of wordt je er echt vanaf gekiept?