Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Napie schreef:Ik heb drie weken voor dat we weg gaan. Ik werk momenteel twee dagen per week maar mijn werkgever is flexibel en ik deel zelf in. Verder wandel, fiets en zwem ik en is mijn conditie wel goed. Deze week doe ik wat rustiger aan, vorige week nogal wat etentjes en feestjes gehad en een beetje sociaal overprikkeld na een hele lange periode van Corona isolatie.
loesjeislief schreef:Worden er eigenlijk altijd lijnen getekend bij bestralingen? Ik heb alleen de tattoo puntjes gekregen.
Sintara schreef:Dankjewel. Bij mij gaat het (blijkbaar) andersom, dus eerst chemo, dan operatie en dan bestraling.... ben nu op de helft van de chemo, bestraling krijg ik pas in September denk ik..Jeetje Dabo, wat naar! Je klinkt wel heel sterk, fijn dat je al over de helft van de bestralingen bent. Veel sterkte
Veriye schreef:Dankjewel!Sterkte nog met het verdere traject dabo!
Fitzroy schreef:DankjewelJe hebt je streefbedrag bereiktHeel veel succes, Napie.
Dabo, heel veel sterkte met het verdere proces.
Humpiedumpie schreef:Mijn moeder heeft helaas ook borstkanker. Heeft vorig jaar nog een mammo gehad waar niks op te zien was. Nu een jaar later binnen no time een tumor van 12 cm. Helaas ook uitzaaiingen in bijna al haar botten dus kan enkel nog levensverlengend behandelen worden.
Ze krijgt 6 x chemo met immunotherapie en dat laatste blijft ze dan krijgen.
Ze gaan de tumor niet opereren want teveel snijvlak.
Levensverwachting 3 tot 5 jaar. Mijn moeder is 63.
Dit gebeurd alleen bij anderen en niet in je eigen directe omgeving toch
Humpiedumpie schreef:Mijn moeder heeft helaas ook borstkanker. Heeft vorig jaar nog een mammo gehad waar niks op te zien was. Nu een jaar later binnen no time een tumor van 12 cm. Helaas ook uitzaaiingen in bijna al haar botten dus kan enkel nog levensverlengend behandelen worden.
Ze krijgt 6 x chemo met immunotherapie en dat laatste blijft ze dan krijgen.
Ze gaan de tumor niet opereren want teveel snijvlak.
Levensverwachting 3 tot 5 jaar. Mijn moeder is 63.
Dit gebeurd alleen bij anderen en niet in je eigen directe omgeving toch