pmarena schreef:Dat is altijd goed, informatie van alle kanten tot je nemen en op waarde schatten
Mijn / onze keuze staat niet vast. Ik vind het bij zulke dingen altijd verstandig om af en toe te her-evalueren en te bekijken of de situatie veranderd is waardoor de mogelijke voor- en nadelen anders tegen elkaar op gaan wegen.
Maar voor nu gaan we het niet doen in ieder geval.
Heb het er met die kleine over gehad en die wil het liever niet, zelf neig ik, zijn pappa en de mensen om ons heen ook meer naar liever niet dus voor nu laten we het gewoon eventjes zo en zien we wel hoe het verder loopt. Wij als familie om hem heen hebben allemaal wel onze prikken.
En op waarde schatten is voor iedereen anders, maar net wat er in je straatje past vaak

Bij mij staat de keuze wel vast. Maar die is niet gevormd nav deze specifieke vaccinatie maar al jaren daarvoor en ook deze situatie heeft daar niets aan veranderd. Ik blijf wel bijlezen etc.
Ik denk dat veel van de 'echte' kleintjes sowieso niet staan te springen om geprikt te worden en voor hen zijn de gevolgen van wel of niet vaccineren niet goed te overzien. Ik denk dus dat de ouders in dit geval de keuze voor ze zullen maken totdat ze oud genoeg zijn om zelf een mening te kunnen vormen daarover.