Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marley93 schreef:Appgroep geef ik ook geen voorkeur aan, veel teveel mensen dan. En voor mezelf leg ik er dan ook teveel druk op, en dan ga ik het sowieso na week 2 alweer verliezen van mezelf.Inderdaad, wat Marlinde zegt, een actief (en niet altijd al te serieus) topic is leuker.
BB80 schreef:Vega boek hier in pre order besteld - kan ik eindelijk leren koken hoop ik!![]()
Succes allemaal - dat we maar veel kilo’s kwijt mogen raken!
marley93 schreef:Kogel door de kerk hoor, hier. Ik ga toch maar starten met Weightwatchers. Ik zie dat ze ook recepten aanbieden, dat helpt mij al een hoop denk ik. Ik ben qua eten vaak Koos Inspiratieloos, omdat ik ook alleen maar voor mijzelf hoef te koken. Dus ik maak al snel teveel, of iets makkelijks wat eigenlijk helemaal niet zo gezond is.
L_iek schreef:Hier ook altijd weer drama. Ik wil vanaf maandag beginnen maar ik loop telkens tegen hetzelfde ‘probleem’ aan. Ik werk onregelmatig en ik vind het zo lastig om in de avond op mijn werk te eten. Als mensen de tip hebben voor makkelijke recepten die op te warmen zijn in de magnetron graag. Op dit punt loopt het namelijk elke keer stroef.
Laurievc schreef:L_iek schreef:Hier ook altijd weer drama. Ik wil vanaf maandag beginnen maar ik loop telkens tegen hetzelfde ‘probleem’ aan. Ik werk onregelmatig en ik vind het zo lastig om in de avond op mijn werk te eten. Als mensen de tip hebben voor makkelijke recepten die op te warmen zijn in de magnetron graag. Op dit punt loopt het namelijk elke keer stroef.
Wil je perse warme maaltijden? Ik vind een koude wrap met groenten of koude couscous/quinoa salade minstens even lekker. Poke bowl idee zelf samenstellen?
Tiggs schreef:marley93 schreef:Appgroep geef ik ook geen voorkeur aan, veel teveel mensen dan. En voor mezelf leg ik er dan ook teveel druk op, en dan ga ik het sowieso na week 2 alweer verliezen van mezelf.Inderdaad, wat Marlinde zegt, een actief (en niet altijd al te serieus) topic is leuker.
Dit! Ik wil niet nóg een appgroep erbij.
KimD schreef:MarlindeRooz schreef:Ik heb ook even naar WW gekeken maar vond het echt heel duur.
Maar ik ga het eerst maar eens zo proberen.
Er is nu korting mocht je het nog overwegen.