lizy29 schreef:MarcoBorsato schreef:Zit me nog steeds af te vragen wat voor troep er in kv zit.
In de HIPP kv in ieder geval iets waardoor ze na hun tweede ineens geen tomaat, courgette, champignons en kiwi meer lusten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lizy29 schreef:MarcoBorsato schreef:Zit me nog steeds af te vragen wat voor troep er in kv zit.
In de HIPP kv in ieder geval iets waardoor ze na hun tweede ineens geen tomaat, courgette, champignons en kiwi meer lusten
Pantykous schreef:Ik denk dat dat wat persoonlijker valt bij jou dan bij anderen Lisi. Kan wel goed zien wat voor enorme strijd je hebt geleverd zeg![]()
In de regel wordt het na een paar maanden makkelijker omdat je je kind niet 500 keer per dag aan je tiet hebt. Als het al die maanden al hangen en wurgen is geweest dan wordt het natuurlijk niet ineens makkelijker na een soort magische grens. Geldt ook weer niet voor alle kinderen, mijne is 9 maanden en die komt nog 2-4 per nacht.![]()
En trouwens, al bedenk je na een dag dat het niks voor je is, ook prima.
secricible schreef:Maar ik denk dat mensen vooral afgeschrikt worden door de ingredientenlijst. Die is niet heel natuurlijk zeg maar. Op borstvoeding staat geen ingredientenlijst maar ik denk dat die er voor een deel hetzelfde uit xou zien. Beetje als die ingredientenlijst van die banaan.
SusanH schreef:Hebben jullie trouwens ook dat jullie kindjes na een dag werken mamma honger hebben? Die van mij is 11 en heeft dat vaak nog. Extra aandacht vragen als ik veel gewerkt heb. Toen ze baby was wilde ze vaak een keertje extra drinken.