Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinopino schreef:Kinke ik snap je voorbeeld niet helemaal. Je zegt vraagtekens bij de redenering dat medicijnen genezen, en vervolgens geef je een voorbeeld dat iemand sterft of waarbij een geneesmiddel niet helpt.
bigone schreef:Begint echt Jomanda vormen aan te nemen en het arrogante aan dit soort beweringen is dat ze meestal a van mensen komen die nergens last van hebben. Diabetes heb je in 2 soorten, eentje kun je verbeteren door levensstijl, de ander kun je hoog of laag springen, daar ontkom je niet aan medicatie.
Dinopino schreef:Weet er niets van af wat er gebeurd. Zijn het dan cellen die het immuunsysteem aanvallen? En hoe ontstaat dit dan?
Ibbel schreef:Goed idee, water naar de zee dragen heeft ook eigenlijk verrekte weinig zin. Maar misschien leert een ander er nog wat van
VuurVleugels schreef:Ik heb het wel een beetje gehad nu. Strict on topic hoeft echt niet, maar eens met Ibbel en Bigone. Tijd voor een eigen topic, misschien, maar niet hier.
Electra63 schreef:VuurVleugels schreef:Ik heb het wel een beetje gehad nu. Strict on topic hoeft echt niet, maar eens met Ibbel en Bigone. Tijd voor een eigen topic, misschien, maar niet hier.
Ja..... en het is altijd dezelfde bokker, die onzin verkondigt en nergens op ingaat en weer verder gaat.
Misschien allemaal maar negeren?
Ibbel schreef:Ik hoop in ieder geval door mijn kennis van biologie, immunologie en (beperkte delen van de) geneeskunde en farmaceutische wereld mensen die twijfelen te laten nadenken en zich realiseren dat het misschien verstandiger is te luisteren naar gefundeerde feiten dan naar ongefundeerde en nergens gestaafde en te staven aannames. Dat was iig mijn motivatie om wat dingen uit te leggen.
Sorry voor het kapen van het topic, dat uitje over reuma werd ingegeven door chloroquine
Ibbel schreef:Ik hoop in ieder geval door mijn kennis van biologie, immunologie en (beperkte delen van de) geneeskunde en farmaceutische wereld mensen die twijfelen te laten nadenken en zich realiseren dat het misschien verstandiger is te luisteren naar gefundeerde feiten dan naar ongefundeerde en nergens gestaafde en te staven aannames. Dat was iig mijn motivatie om wat dingen uit te leggen.
Sorry voor het kapen van het topic, dat uitje over reuma werd ingegeven door chloroquine