Temeraire schreef:Ik ga gerust met stellen uit eten etc zonder me 3e wiel aan de wagen te voelen. Maar hangt wel erg vanaf met welk stel. Als ik met beide bevriend ben dan gaat het prima. Is het een vriendin met een vriend die ik nauwelijks ken dan zou ik het niet doen.
Maar ik merk wel dat stellen vaak makkelijker samen afspreken. Toch wel regelmatig gehad dat vriendinnen samen afspraken met aanhang, en dat het dan niet in ze op kwam mij ook mee te vragen, of dat een oneven aantal onhandig is. Dat zijn wel echt situaties waarbij echt als stel wordt afgesproken zeg maar.
Tja dat soort zaken zijn jammer, maar ik kan er ook weer niet echt mee zitten. Zijn toch ook wel vaak sociale dingen waar ik sowieso al niet zo'n zin in had, dan doe ik liever wat anders.
Ik merk het vooral bij mijn familie, mijn ouders gaan bijvoorbeeld wel zomaar op visite bij mijn zusje (en zwager en neefje) Bij mij komen ze nooit zomaar, als ze komen is het altijd om een reden, om ergens mee te helpen of iets te brengen ofzo..