Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Napie schreef:Zijn hier ook mensen die gevaccineerd na een positieve test. Ik ben benieuwd of er verschil zit in de bijwerkingen. Ik heb een half jaar geleden een positieve test gehad en vorige week mijn tweede vaccin. Ik had totaal geen bijwerkingen maar een aantal collega’s van mij wel. Die hebben geen Corona gehad. Een andere collega die Corona heeft gehad gaf ook geen bijwerkingen aan? Toeval of herkend ons lichaam het virus DNA?
Napie schreef:Twee weken geleden zag ik in de krant dat ons dorp een vaccinatie locatie krijgt. Ik vind het fijn om een steentje bij te dragen en iets te doen voor de gemeenschap. Gezien ik zelf Corona heb gehad en gevaccineerd ben en 20 jaar verpleegkundige ben dacht ik dat ze me wel kunnen gebruiken. Ik ben nu drie e mails verder. Eerst wordt je doorverwezen naar een andere partij. Vervolgens zeggen ze dat ze alleen Big geregistreerde mensen willen ( mij Big nummer stond in de aanmelding) Daarna alleen mensen vast willen aannemen voor drie dagen per week. Dat gaat niet bij mijn full time contract en daarna was het stil. Denk dat ze mensen genoeg hebben ofzo.
Napie schreef:Twee weken geleden zag ik in de krant dat ons dorp een vaccinatie locatie krijgt. Ik vind het fijn om een steentje bij te dragen en iets te doen voor de gemeenschap. Gezien ik zelf Corona heb gehad en gevaccineerd ben en 20 jaar verpleegkundige ben dacht ik dat ze me wel kunnen gebruiken. Ik ben nu drie e mails verder. Eerst wordt je doorverwezen naar een andere partij. Vervolgens zeggen ze dat ze alleen Big geregistreerde mensen willen ( mij Big nummer stond in de aanmelding) Daarna alleen mensen vast willen aannemen voor drie dagen per week. Dat gaat niet bij mijn full time contract en daarna was het stil. Denk dat ze mensen genoeg hebben ofzo.
Varekaj schreef:Ik had me ook aangemeld voor de locatie die om de hoek komt. Je krijgt 47€/u als verpleegkundige (bruto denk ik, staat er iig niet bij). Als je als prikker werkt moet je minimaal 4u/shift doen, als je administratie/anamnese doet moet je minimaal 8u/shift doen. Ga er maar aan staan als je nog een andere job hebt... Ik werk dagelijks 4u, woon half uurtje van werk en 5min van priklocatie. Ik kan dus makkelijk dagelijks 4-6u gaan helpen als administratief helper. Not. Want ik kan geen 8u shiften draaien zonder vrij te moeten nemen op werk. Tenzij ik 9-13 op werk doe en 14-22 op de priklocatie![]()
Goed. Vanochtend prik 2. Mijn arm twijfelt nu om spierpijn te vertonen of niet. Heb wel hele lichte hoofdpijn, soms wat moe/wee gevoel, maar dat is het voorlopig wel.
Lienboon schreef:Gisteravond 2e prik gehad, s nachts enorm zweten en nachtmerries, zou dat al zo snel kunnen?
Nu overdag voel ik me ok. Wel moe (mja, na zo'n nacht..)
Zebrastreep schreef:Lienboon schreef:Gisteravond 2e prik gehad, s nachts enorm zweten en nachtmerries, zou dat al zo snel kunnen?
Nu overdag voel ik me ok. Wel moe (mja, na zo'n nacht..)
Ja hoor na een paar uur kun je al wat merken. Ik heb ook al hoofdpijn, ben moe en heb het heel warm af en toe. Wel hetzelfde als de vorige keer. Ik ben om 12:45 gevaccineerd. Ik zal vannacht ook niet zo lekker slapen puur omdat ik het spannend vindt. Heb wel het idee dat deze er eerder inhakt. Vorige keer moest ik werken dus had ik ook heel veel afleiding. Nu ben ik vrij en ligt de focus er iets teveel op. Gewoon paracetamol nemen hoor als je niet lekker bent.
Tanya schreef:Zebrastreep schreef:
Ja hoor na een paar uur kun je al wat merken. Ik heb ook al hoofdpijn, ben moe en heb het heel warm af en toe. Wel hetzelfde als de vorige keer. Ik ben om 12:45 gevaccineerd. Ik zal vannacht ook niet zo lekker slapen puur omdat ik het spannend vindt. Heb wel het idee dat deze er eerder inhakt. Vorige keer moest ik werken dus had ik ook heel veel afleiding. Nu ben ik vrij en ligt de focus er iets teveel op. Gewoon paracetamol nemen hoor als je niet lekker bent.
Wil net zeggen, heb het idee dat jij meer een soort nocebo effect hebt dan dat je echt last hebt van de bijwerkingen?
Ik mag 20 feb voor m’n tweede prik met Moderna!