Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maddy_Paola schreef:Zie nu elke keer reclame voorbij komen van garnier shampoobars, zijn daar al ervaringen mee hier?
Maddy_Paola schreef:Maris schreef:Garnier shampoo bars zijn wel met sulfaten....
Zover had ik nog niet gekeken, gebruik nu 1 van nae geloof ik, daar reageert mn haar goed op, en heb nog een bar en conditioner van happysoaps liggen voor als deze op is, maar wil ook niet elke keer online hoeven bestellen
yvje86 schreef:Och ik moet toch echt even zeggen dat ik met mijn droge krulhaar helemaal happy ben met de meloen bar van happysoaps. Mijn haar is gevoed, krult mooi en pluist niet. Ben echt zo blij dat ik eindelijk een shampoo heb gevonden die bij mijn haar past.
ista schreef:yvje86 schreef:Och ik moet toch echt even zeggen dat ik met mijn droge krulhaar helemaal happy ben met de meloen bar van happysoaps. Mijn haar is gevoed, krult mooi en pluist niet. Ben echt zo blij dat ik eindelijk een shampoo heb gevonden die bij mijn haar past.
Yvje, gebruik je geen conditioner erbij?
yvje86 schreef:Och ik moet toch echt even zeggen dat ik met mijn droge krulhaar helemaal happy ben met de meloen bar van happysoaps. Mijn haar is gevoed, krult mooi en pluist niet. Ben echt zo blij dat ik eindelijk een shampoo heb gevonden die bij mijn haar past.
JustMe8484 schreef:Ik heb al even gezocht maar zijn hier meer ervaringen met de bars van Dille en Kamille?
AmberG schreef:JustMe8484 schreef:Ik heb al even gezocht maar zijn hier meer ervaringen met de bars van Dille en Kamille?
Ik gebruik de shampoobar van Dille en Kamille (nummer 4), en ik ben er heel tevreden over! Ruikt lekker en mijn haar is gewoon goed schoon na een wasbeurt, dus wat mij betreft werken ze prima. Conditioner gebruik ik niet, dus daar kan ik je helaas geen info over geven. Ik gebruik zelf wel alleen de nummer 4 (voor normaal haar) van de shampoobars, want ik heb een keer een uitstapje gemaakt naar nummer 2 (voor vet haar), en daar leek mijn haar alleen maar vetter van te worden, dus het kan misschien zo zijn dat je even moet kijken welke het beste voor je werkt.
JustMe8484 schreef:Heldere info, super fijn.
Heb jij nog t idee dat deze sneller op gaat dan anderen of valt dat wel mee?
AmberG schreef:JustMe8484 schreef:Heldere info, super fijn.
Heb jij nog t idee dat deze sneller op gaat dan anderen of valt dat wel mee?
Ik moet bekennen dat dit het enige merk is dat ik ooit heb geprobeerd als het op shampoobars aankomt, dus qua levensduur heb ik niet echt vergelijkingsmateriaal, maar ik doe ongeveer 3-4 maand met 1 bar, als ik twee keer per week m'n haren was (ik heb halflang tot lang haar, dus als je kort haar hebt doe je er waarschijnlijk langer mee). Volgens mij gaan ze dus niet exceptioneel lang mee, ik vind het in ieder geval lang genoeg om het geld waard te zijn, maar het is misschien wel iets om te overwegen als je ze wat aan de dure kant vindt.
JustMe8484 schreef:Ik heb al even gezocht maar zijn hier meer ervaringen met de bars van Dille en Kamille?