Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Link staat hier letterlijk boven.
Oud klasgenoot (hbo) en tevens docent deelt ook van die anti Coronamaatregelen berichten. Zou bijna screenshots doorsturen naar haar werk. Zou niet willen dat zulke ideeën verspreid worden op een middelbare school.
Jildau schreef:De filmpjes van Tisjeboy Jay worden verwijderd door Facebook. En je kunt het totaal met hem oneens zijn maar ik vind dat censureren echt te ver gaan.
verootjoo schreef:MarlindeRooz schreef:Link staat hier letterlijk boven.
Oud klasgenoot (hbo) en tevens docent deelt ook van die anti Coronamaatregelen berichten. Zou bijna screenshots doorsturen naar haar werk. Zou niet willen dat zulke ideeën verspreid worden op een middelbare school.
Ik werk in een revalidatiecentrum en een collega van mij is ook daar lid zie ik nuMaar ik denk en hoop eigenlijk alleen maar als ramptoerist.
Kwanyin schreef:Deze RienBrainless schreef:De Facebook groep (Nee tegen 1,5 meter) is allang weer online... binnen een paar uur alweer.
https://www.facebook.com/groups/242229650519013/
Die Duitse artsen waren "natuur" huisartsen en geen gewone huisartsen.
verootjoo schreef:_Penotti schreef:Dat onderzoek was dus zonder zink en daarom geen eerlijk onderzoek.
Ik zeg daarmee niet dat het werkt, maar ik beweer ook niet dat het niet werkt
Die arts zat wel in een gebied dat zeer zwaar getroffen was en die hij had behandeld met de chloroquine plus zink niet doorgestuurd hoefde te worden naar het ziekenhuis, andere mensen die hij dat niet meer mocht geven wel door heeft moeten sturen en zelfs enkele dood zijn gegaan.
Nee het waren te weinig mensen om te zeggen het werkt, maar ook geen bewijs dat het niet zou werken.
Mocht ik het krijgen zou ik best willen ondertekenen dat ik op eigen risico die medicijnen zou nemen.
er zijn ook mensen die vrijwillig de vaccinatie willen testen.
Dus waarom zou dit met deze medicijnen niet mogen?
Wat maakt dat jij beter weet hoe wetenschappelijk onderzoek gedaan zou moeten worden dan mensen van wie het hun beroep is en die er jaren en jaren studie naar hebben gedaan?
Of wil je insinueren dat het bewust is dat ze geen goed onderzoek doen?
Het is erg dat die mensen wel naar het ziekenhuis moeten, maar het zegt niks noppes nada over of cq+zink wel of niet helpt. Wie zegt dat die mensen die dat gebruikten ook zonder die middelen gewoon thuis konden uitzieken?
Het overgrote deel ziekt nu ook thuis uit zonder zink en CQ.
verootjoo schreef:Rob Elens.
Ik geloof overigens niet 1 arts, alleen maar als meerdere artsen/onderzoekers een wetenschappelijke consensus ergens over hebben bereikt.
Alleen op 1 vertrouwen is niet zo slim. Daarom wordt iets pas aangenomen als er een wetenschappelijke consensus ergens over bestaat, om te voorkomen dat er beleid wordt gemaakt op slechts 1 onderzoek.
rien10 schreef:Er werden geen hooligans uit een busje aangevoerd. Dat zijn politie mensen in burger.
Jij praat net zo goed mensen na. Namelijk de mensen waarvan jij vind dat ze de waarheid vertellen.
Het voelt voor jou als een doofpot, maar dat hoeft het nog niet te zijn. Dat wat jij voelt, hoeft de waarheid niet te zijn.
_Penotti schreef:https://opendebat.info
Ook deze is offline geweest, maar staat er ook weer terug op.
Maar dat het offline is geweest gaf wel onrust en dat begrijp ik.
iedereen moet zijn mening kunnen vormen door alles berichten te kunnen blijven lezen.
Dat kan niet door eenzijdige bellichting.
Dimphyl schreef:rien10 schreef:Er werden geen hooligans uit een busje aangevoerd. Dat zijn politie mensen in burger.
Jij praat net zo goed mensen na. Namelijk de mensen waarvan jij vind dat ze de waarheid vertellen.
Het voelt voor jou als een doofpot, maar dat hoeft het nog niet te zijn. Dat wat jij voelt, hoeft de waarheid niet te zijn.
Dat het agenten in burger zijn snapt mn neus ook wel. Wat daaraan niet te begrijpen valt is dat ZIJ degene waren die uiteindelijk de rest aan het opruien waren.
Er zaten letterlijk oudere mensen op bankjes die met waterkanonnen zijn bewerkt hè! Er was NIKS aan de hand, totdat de politie (samen met de agenten in burger) begon op te treden. En die beelden heeft de media gebruikt, niet de beelden van de vredige demonstratie met bloemen leggende mensen die op een groot grasveld rustig zaten en muziek speelden. Dát bedoel ik. Dat is dus eenzijdig nieuws en zorgt er voor dat mensen angst blijven houden (want, dit zou voor de 2e golf zorgen..) en denken dat als je tegen de maatregelen bent, je een gekkie bent.
Dimphyl schreef:Dat 'voelt' dan toch als een doofpot, als een media hype om Nederland te laten geloven dat er weinig mensen zijn die tegen de maatregelen zijn, en degene die dat zijn, zijn 'gekkies'
+ de constant veranderende inzichten*/ maatregelen én handhaving daarvan, dan is het toch niet gek dat er onbegrip en ongeloof begint te groeien ?
*bijv rutte over groepsimmuniteit, dat was zijn stokpaardje in het begin, en plots was het verdwenen en ipv te zeggen dat er nieuwe inzichten zijn, werd het totaal ontkend dat hij ooit over immuniteit heeft gesproken, en werd een vaccin onze enige redding. (Toevallig was dat.. net nadat de vaccins gekocht werden)