Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hanmar schreef:Dank voor jullie open en verhelderende posts. Het heeft ons absoluut aan het denken gezet
Ergens in een reactie werd een parallel getrokken met het beleid omtrent anorexia en dat zette mij aan het denken. Op Bokt mag gepost worden over anorexia, maar we trekken de grens bij wat vaak 'pro-ana' berichten worden genoemd: die staan we niet toe. We zouden voorstellen om vanaf nu op een vergelijkbare manier om te springen met posts hier. Dus: alle foto's van wonden of littekens mogen gedeeld worden, ongeacht hoe deze zijn ontstaan. Echter zouden we het niet toestaan als iemand verse automutilatie-wonden zou plaatsen. Daarnaast graag in spoilertags plaatsen, wanneer foto's als schokkend ervaren kunnen worden, maar dat doen jullie al. Daarnaast zetten we een triggerwarning in de OP, dat (in algemene zin) de foto's die hier geplaatst worden als trigger kunnen werken.
Ik hoop dat jullie je hierin kunnen vinden. Excuses dat er modacties rauw op het dak vielen van sommigen, dat was uiteraard echt niet de bedoeling...
nathe schreef:Een stomme val bij het boulderen waarbij mijn enkel ontwricht was, binnenste enkelbanden gescheurd en kuitbeen gebroken.Spoiler:
[ [url=m/FAb7iI.jpg]Afbeelding[/url] ]Spoiler:
[ [url=m/SqJh8N.jpg]Afbeelding[/url] ]Spoiler:
[ [url=m/5Uu4n0.jpg]Afbeelding[/url] ]
nathe schreef:Een stomme val bij het boulderen waarbij mijn enkel ontwricht was, binnenste enkelbanden gescheurd en kuitbeen gebroken.Spoiler:
[ [url=m/FAb7iI.jpg]Afbeelding[/url] ]Spoiler:
[ [url=m/SqJh8N.jpg]Afbeelding[/url] ]Spoiler:
[ [url=m/5Uu4n0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Femke_Tweety schreef:klein zijsprongetje, wel half on topic:
Bij mijn weten werd er vroeger, als in zeer vroeger, op "vergelijkbare" wijze geniet. Toen kon men nog niet hechten. Maar men had wel de beschikking over stevige oorwormen die "leuke" knijpers hadden. Die werden als nietjes gebruikt.
Zon oorworm werd op de goede plek tegen de huid gehouden, en zodanig getriggerd dat hij zijn knijpers samentrok. Dan knipte men het lijf eraf, en de knijpers bleven in samengetrokken houding achter in de huid. En zo een rijtje netjes naast elkaar hield de huid als het ware "geniet" bij elkaar.
klinkt heel barbaars wellicht, maar het principe is dus gelijk. en ik vind het bijzonder inventief dat dat ruim voor de tijd van hechtingen op deze wijze gedaan kon worden.
oomens schreef:Dat lijkt mij een erg onwaarschijnlijk broodjeaapverhaal. De achterlijfaanhangsels van oorwormen kunnen helemaal niet zo krachtig worden samengeknepen. Daar zou je geen wond mee kunnen dichthouden.
Er zijn overigens wel mierensoorten waarvan men de beet van de soldaten voor dit doel gebruikt(e).