Nozidia schreef:Maar jij rent voor twee Lisitano.![]()
Jaa hee! Dat is niet eerlijk!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
) en ging er vol goede moed tegenaan. Ik weet van mezelf dat ik nogal hard van stapel kan lopen zodra ik op snelheid probeer te lopen, dus moest mezelf er goed aan herinneren om rustig aan te beginnen. Maar het is gelukt met een eindtijd van 29.31! Had eigenlijk niet verwacht dat het zou lukken dus ben er heel blij mee!

)
Niet te geloven he, dat ik een goed jaar geleden nog 27:30 liep in een run, en nu alleen in opbouw er gewoon 32 min over doe
Dat is gewoon de frustratie haha
Misschien dat jullie mijn verslagje van dinsdag hebben gelezen, waar enige dosis zelfspot in zat.
Nu dan een wat positiever verslag. 

Daarna was ik best moe en besloot ik 2 minuten te wandelen. Ik heb het meeste van mijn water gebruikt om mijn mond slijmvrij te maken (als ik sport kan ik alleen door mijn mond ademen om genoeg adem te krijgen en met hardlopen wordt mijn mond dan erg snel droog en bleh) en ik heb een flinke slok water gedronken. Dat was echt fijn en verfrissend. Ik had nog een klein beetje over, voor het geval ik het nodig had. Het liep gelijk een stukje lichter met minder water om mijn middel. Vol frisse moed door, ik was al over de helft!
Ik werd er een beetje emotioneel van hoe goed ik het had gedaan. En ik had nog 1 slokje water en 1 minuut wandelen over van de ruimte die ik mezelf had gegeven. Na mijn laatste beetje water te drinken wandelde ik het laatste stuk naar huis met een grote grijns op mijn gezicht. Gewoon meer dan 12 minuten sneller dan mijn vorige poging. Het ging zo lekker! Mijn longen branden een stuk minder dan dinsdag, ondanks de heftigere inspanning. Trots!