Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:Echwel schreef:Durf jij je echt met Anne Frank te vergelijken?
Ik maakte de vergelijking ergens eerder, en ik deed dat omdat ik het een voorbeeld vind hoe mensen wel degelijk vol kunnen houden in situaties die bijna niet voor te stellen zijn.
Verder denk ik niet dat het helpt op iemand die zich al slecht voelt meer aan te vallen. Elkaar steunen werkt beter, en als dat niet lukt of niet aanslaat, laat het dan, en steun anderen die er voor open staan.
Berdien schreef:@moonsparkle: bij mij werd ook gezegd dat ik 3-4 maanden moest wachten. Ik heb mezelf echter op de wachtlijst laten zetten, en kon na 3 weken (!!) de intake doen omdat er iemand was uitgevallen. Geef de moed dus niet op! Ik zit bij HSK, dat is een landelijke groep. Kan ze alleen maar aanraden.
germie schreef:Echwel schreef:Durf jij je echt met Anne Frank te vergelijken?
Hoe diep kun je zinken,word jij vervolgt?
Dat schrijf ik niet maar mensen schreven gisteren wel dat je een voorbeeld moest nemen aan Anne frank die daar maar zat. Dus dat is dan een vergelijking maken. Dan meld ik dat ik het knap van haar vindt dat zij het kon, maar ik kan het niet. Mensen zijn nu eenmaal verschillend.
Ik sta gewoon echt elke dag op met weer een dag weggegooid. Zo voel ik mij. Ik weet dat ik nu heel snel weer de oude ik kan zijn als we heel snel weer gewoon onze vrijheid terugkrijgen. Maar als dit langer duurt, dan weet ik niet of ik weer dezelfde ik ga worden. Ik moet mezelf dan over de kop gaan werken.
Dat wil ik niet, maar ja, als het moet, dan moet het. Je gaat steeds meer in de matrix geloven, dat iemand nu met de touwtjes in handen speelt om mensen het leven te vergallen.