MarlindeRooz schreef:Naar je profiel -> persoonlijk -> dan klikken op je weergavenaam -> daar staat je gebruikersnaam.
Als iedereen dan even MarlindeMeijer (mij toevoegt) dan maak ik een groep haha.
Ik heb je toegevoegd!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Jongens je Fitbit gebruikersnaam is niet je voornaam en de eerste letter haha. Mijne is MarlindeMeijer. Kan jullie dus niet toevoegen. Kan wel een groep aanmaken met iedereen van dit topic!
Baal wel, eerst was mijn gemiddelde 13.000 stappen en nu 9.000. Komt door studeren en had hem soms een dagje niet om.
magda_90 schreef:Diegene die dat doen, ben je niet bang dat je oefeningen per ongeluk verkeerd doet wat blessures kan opleveren? Als ik zie dat ik in de sportschool al regelmatig te horen krijg dat mijn rug recht moet etc. vind ik YouTube wat spannend.
Emma_V schreef:Ik lees ook mee. Afgelopen jaar 43 kg afgevallen door mijn levensstijl drastisch om te gooien. Gezond eten, veel groente en fruit en thuis sporten op de hometrainer. Ben geen type om naar de sportschool te gaan. Wil er nu nog 14 kg af, motivatie is er nog genoeg en het gaat me nu ook vrij makkelijk af omdat ik er echt een levensstijl van heb gemaakt. Maar soms wel heel frustrerend dat het allemaal zo lang duurtHoop daarom nog wat extra motivatie uit dit topic te halen en nog wat van jullie te leren, vooral qua mentaal er mee omgaan. Ben namelijk nog niet gewend dat ik niet meer als "dik" wordt gezien door anderen, en dat is niet goed voor mijn zelfvertrouwen haha.
Anniekskie schreef:Wow emma! Wat super zoveel kg kwijt in een jaar!
Thuis sporten is er in heel veel soorten natuurlijk. Twee jaar geleden deed ik heel veel workouts gebaseerd op lopen, dat is thuis goed te doen.
Moet nu ook echt de workouts weer oppakken. Helaas gister door mijn rug gegaan waardoor het allemaal wat pijnlijk is. Hoop vandaag dat het droog is als mijn zoontje wakker is, dan kan ik gaan lopen.
Kiwi_ schreef:Ik meld me ook! In december al rustig begonnen, maar dat blijft toch lastig met de feestdagen. Al moet ik zeggen dat de nieuwjaarsborrels het ook niet makkelijker maken.
Ik weeg momenteel 78 kilo, wil graag terug naar 70.
Es_ther schreef:Wauw Emma, super knap!
Ah balen Magda, maar fijn dat je toch hebt gesport!
Pijnlijk Anniekskie, hopelijk kan je nog een rondje wandelen.
Hier vanavond weer boulderen.
Doe dat ongeveer 2/3 keer in de week en binnenkort even afspraak maken om met touwtje te klimmen.
EmptyWords schreef:Emma_V schreef:Ik lees ook mee. Afgelopen jaar 43 kg afgevallen door mijn levensstijl drastisch om te gooien. Gezond eten, veel groente en fruit en thuis sporten op de hometrainer. Ben geen type om naar de sportschool te gaan. Wil er nu nog 14 kg af, motivatie is er nog genoeg en het gaat me nu ook vrij makkelijk af omdat ik er echt een levensstijl van heb gemaakt. Maar soms wel heel frustrerend dat het allemaal zo lang duurtHoop daarom nog wat extra motivatie uit dit topic te halen en nog wat van jullie te leren, vooral qua mentaal er mee omgaan. Ben namelijk nog niet gewend dat ik niet meer als "dik" wordt gezien door anderen, en dat is niet goed voor mijn zelfvertrouwen haha.
oh wauw! ik ga jou bij mijn voorbeelden neerzetten.
op facebook (en ze zit ook op bokt) nog iemand die ook 40 kilo is afgevallen vorig jaar..... daar haal ik mijn hoop uit, het is dus wel mogelijk!
Emma_V schreef:EmptyWords schreef:
oh wauw! ik ga jou bij mijn voorbeelden neerzetten.
op facebook (en ze zit ook op bokt) nog iemand die ook 40 kilo is afgevallen vorig jaar..... daar haal ik mijn hoop uit, het is dus wel mogelijk!
Bedankt voor je leuke reactie
Het is zeker mogelijk, stom gezegd gewoon een kwestie van de knop om zetten. Toch kwam ik er bij deze afvalpoging pas na een paar maanden achter dat de knop ook écht om was. Want de vorige 10 afvalpogingen dacht ik dat ik de knop had omgezet, maar bleek achteraf toch niet zo te zijn
magda_90 schreef:Het is echt bar en broos inderdaad! Ik hoop dat het straks met de dagelijkse wandeling droog is, want die vieze slagregens is echt niets aan. Met regenbroek aan wandelen vind ik ook zo vervelend.