Ondertussen enorm verkouden geweest en vreselijke stress en onzekerheid over de verhuizing dus zit nu helemaal brak op de bank

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dusja1 schreef:Wat ik me nou afvraag hé, misschien heeft hier iemand er antwoord op.. wanneer noem je het nou een burn out en wanneer ben je overspannen?
Een half jaar geleden zat ik weer eens jankend bij de huisarts praktijkondersteuner, die noemde het overspannen/burn out klachten, heb er zelf maar overspannen van gemaakt, dat klinkt minder heftig?
Maar lees nu al een tijdje met jullie mee en er zijn zóveel dingen waarvan ik denk hé daar herken ik mezelf ook in..
Leandra schreef:Dusja1 schreef:Wat ik me nou afvraag hé, misschien heeft hier iemand er antwoord op.. wanneer noem je het nou een burn out en wanneer ben je overspannen?
Een half jaar geleden zat ik weer eens jankend bij de huisarts praktijkondersteuner, die noemde het overspannen/burn out klachten, heb er zelf maar overspannen van gemaakt, dat klinkt minder heftig?
Maar lees nu al een tijdje met jullie mee en er zijn zóveel dingen waarvan ik denk hé daar herken ik mezelf ook in..
Wat de bedrijfsarts tegen mij zei dat als de klachten langer dan een half jaar zijn, dat je dan spreekt van een burn out. Als de klachten korter duren is het overspannen.