Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
scooby09 schreef:Ik lees nu al paar dagen mee.
Heeft iemand ervaring met IF en overgangs klachten?
Ik heb begrepen dat wat je eet of juist niet veel invloed kan hebben op je klachten verergen of juist minderen.
Ik ben benieuwd naar ervaring met IF en overgang.
Zeedraakje schreef:Begin is gemaakt. Laatste maaltijd was maandag om 19.00 uur. Daarna en gisteren niet meer gegeten. Viel me reuze mee! Vanmorgen om 10.00 uur wat yoghurt met druifjes en een handje noten gegeten. En dan niks tot ik vanavond weer mag gaan eten. Ben blij met hoe goed het is gegaan en dat voor de eerste keer
Ilsiie schreef:als je via YouTube naar Dr Jason Fung zoekt kom je veel tegen. Is Engelstalig wel.
Imre schreef:Ilsiie schreef:als je via YouTube naar Dr Jason Fung zoekt kom je veel tegen. Is Engelstalig wel.
Fung staat binnen de IF-wereld bekend als onbetrouwbare bron. Samen met nog een hele waslijst aan mensen. Als je betrouwbare, wetenschappelijk onderbouwde informatie wil over onder andere IF is moet je de mensen/boeken/docu's/etc vandeze website NIET bekijken/lezen (en deze wel)
Sall schreef:[ [url=m/Bz6Xnz.png]Afbeelding[/url] ]
Imre schreef:Ilsiie schreef:als je via YouTube naar Dr Jason Fung zoekt kom je veel tegen. Is Engelstalig wel.
Fung staat binnen de IF-wereld bekend als onbetrouwbare bron. Samen met nog een hele waslijst aan mensen. Als je betrouwbare, wetenschappelijk onderbouwde informatie wil over onder andere IF is moet je de mensen/boeken/docu's/etc vandeze website NIET bekijken/lezen (en deze wel)