Jollie! Las hierboven nog dat je geen foto's ging plaatsen en zie daar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Echt??
Aan mn arm dan
Want die buik is nog niets waard.
Haha, ja dacht eigk dat de vorige opmerking naar mij bedoeld was, maar niet dus.
Ach deze foto's lagen er nog, lekker veilig onherkenbaar ook.
Trainen jullie vaak fullbody?
Ik train meestal alles.. En dan 3 of 4 dagen.
Maar begreep van mij trainer dat een split schema dan beter is om te doen, om ook spiergroepen rust te geven.
MarlindeRooz schreef:Iemand hier die kan checken/helpen met een schema maken. Ga er zelf 1 maken voor 4 dagen... 2x benen en 2x armen. En als ik het niet red combineer ik ze.
Maar wil het niet verpesten haha. En hoe hebben jullie leren deadliften. Ik ben bang het fout te doen. En ken niemand die mij kan helpen zo. (Regio Zwolle btw)
MarlindeRooz schreef:Iemand hier die kan checken/helpen met een schema maken. Ga er zelf 1 maken voor 4 dagen... 2x benen en 2x armen. En als ik het niet red combineer ik ze.
Maar wil het niet verpesten haha. En hoe hebben jullie leren deadliften. Ik ben bang het fout te doen. En ken niemand die mij kan helpen zo. (Regio Zwolle btw)
LadyMadonna schreef:Ik heb geen flauw idee wat dat is....
Als het een soort basic fit idee is tja, dan alle waarde naar zn geld
Jolliegirl schreef:Ik haal dus geen voldoening uit splitschema's.
Het is echt een obsessie dat ik alles moet trainen...
Jolliegirl schreef:Maar dan vraag je erom om te sporten zonder juiste begeleiding..
Je bent straks duurder uit als je verkeerd traint.
Ik betaal 42.50 pm en nog 20 pm voor PT.
Totaal dus 62.50pm. En mag altijd vragen stellen.. Ze helpen altijd wanneer nodig. Ruime openingstijden.