Ik kan ook nog niet remmen. Ik kijk gewoon ver vooruit en laat me idd gewoon uitrollen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Drogon schreef:De stukken naar beneden heb ik gewoon constant mijn rem lichtjes op de grond. Maar dat moest ik ook echt wel even oefenen eerst.

maar ik heb ze overleeft.  

Ik heb tweedehands skeelers gekocht, dus is er een kans dat ik gewoon niet de juiste skeelers heb voor mijn voet ofzo? Of is het een kwestie van eelt kweken en opbouwen? 
 Draag sportsokken, en had vandaag blaarpleisters geplakt maar die zijn halverwege door het zweet weer losgelaten. Zou twee paar sokken nog kunnen helpen?
 Sportsokken blaren pleisters.. Ik heb het ook allemaal geprobeerd maar zonder succes. Om de week gaan skaten ipv 3 keer in de week was voor mij de oplossing uiteindelijk.                                                         

)                                                         Thrive schreef:Powerslide footies zijn daarvoor mogelijk een hele fijne oplossing, ik gebruik ze zelf al een aantal jaren en heb sindsdien geen blaren meer.

Het zal de plek net wel of net niet bedekken.                                                         DoretteK schreef:Zulke had ik inderdaad ook gezien, maar ik vroeg me af of die de plek bedekken waar ik mijn blaren krijg. Zit denk ik net op het randje?
Ik zal even een foto bijvoegen voor de plek.
Zooltjes kan ik idd ook nog even proberen! Dankjewel voor de tips allemaalSpoiler:
[ [url=m/kMqafq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zie wel de MyFit footies langs komen maar durf die nog niet helemaal aan qua pasvorm  
 Twijfel twijfel twijfel...
                                                         DoretteK schreef:@Thrive, helaas kan ik die jij hebt nergens vinden in mijn maat (41)Zie wel de MyFit footies langs komen maar durf die nog niet helemaal aan qua pasvorm
Twijfel twijfel twijfel...
Hee julya! Gewoon doen
 Het is allemaal wat