Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neverland schreef:Gisteren mijn haren gewassen met die van Lush. Na het wassen was het helemaal touw geworden. Was ook moeilijker te kammen dan normaal. Nu een dag later ziet het er gewoon normaal uit. De geur is er ook al helemaal uit.
Morgen ga ik die van shampoobars proberen.
Ben er dus niet heel enthousiast over. Enige reden om ze te blijven kopen is voor het milieu. Maar heb toch conditioner nodig want anders kom ik er echt niet doorheen met de borstel.
corine1981 schreef:Een conditioner nodig hebben is toch niet zo gek??
Je haar zal ook moeten wennen denk ik...
Neverland schreef:Gisteren mijn haren gewassen met die van Lush. Na het wassen was het helemaal touw geworden. Was ook moeilijker te kammen dan normaal. Nu een dag later ziet het er gewoon normaal uit.
Neverland schreef:Nou, ik las van vele hier dat ze geen conditioner meer nodig hadden. Dus had een beetje hoop dat ik het ook niet nodig zou hebben.
Maris schreef:corine1981 schreef:Een conditioner nodig hebben is toch niet zo gek??
Je haar zal ook moeten wennen denk ik...
Op de site van metOlijf staat dat de shampoobar eigenlijk een shampoo en conditioner in 1 is. Dacht ik tenminste.
troi schreef:Nu weer na 1 dag redelijk vette haren, veel sneller dan bij mijn vorige shampoo. Hadden jullie dat ook? Ging dat over?
Elke dag mijn haren wassen vind ik toch minder handig.. Met vet haar rondlopen ga ik niet doen