Shampoobars van shampoobars.nl

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

troi

Re: Shampoobars van shampoobars.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 18:19

Heeft iemand de zwarte bamboe- houtskool geprobeerd? Ik ben vooral benieuwd naar de geur.

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 20:39

Door dit topic zojuist twee bars besteld bij zepig.nl.
Ik heb een hele droge en schilferige hoofdhuid, jeukt af en toe ook, dus ben heel benieuwd of het daar tegen helpt. Anti roos shampoo doet in ieder geval helemaal niks, dus wilde eens gaan zoeken naar iets wat minder agressief is. Ben benieuwd. :)

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 08:33

Ik heb ook besteld bij shampoobars en Lush! Ik heb geen droge huid of zo. Mijn haren zijn alleen super snel vet. Ook is het net touw als ik er geen conditioner in stop dus ben benieuwd! Pakketje zal vandaag aankomen. :D

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 09:35

Heeft er hier al iemand iets van zepig?? En kan die dat vergelijken met bv werfzeep? Ik vind het gevoel van die laatste echt niet lekker :(

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 10:03

Dankzij dit topic ben ik ook maar weer aan de shampoo bars :D

Ik gebruik al wel een tijd Aleppozeep in plaats van douchegel, eerder ook haarzeep gehad maar niet echt tevreden over, verzeepte olie kan mijn haar niks mee helaas.

Mijn flessen shampoo zijn bijna leeg dus bij Lush 2 bars besteld om te kijken of dat wat is. Binnenkort gaan we vliegen dus ook in dat opzicht wel handig om ze te hebben.

1 ervan is met SLS, maar waar veel reviews zeggen dat ze daar bij deze geen last van hebben, en de ander met SCS. We gaan het meemaken.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 07:24

Gisteren mijn haren gewassen met die van Lush. Na het wassen was het helemaal touw geworden. Was ook moeilijker te kammen dan normaal. Nu een dag later ziet het er gewoon normaal uit. De geur is er ook al helemaal uit.
Morgen ga ik die van shampoobars proberen.

Ben er dus niet heel enthousiast over. Enige reden om ze te blijven kopen is voor het milieu. Maar heb toch conditioner nodig want anders kom ik er echt niet doorheen met de borstel.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 08:16

2 dagen nadat ik met de bruine van shampoobars heb gewassen was mijn haar behoorlijk vet. Dat is sneller san bij mijn oude syoss shampoo. Nu met de jasmijn gewassen, hopen dat het wat langer goed blijft (schuimdexweer prima en haar voelt ook prima, zacht maar niet te). Mijn huid is trouwens enorm zacht door deze zeepjes. Veel zachter dan na bijv dove douchegel.
Laatst bijgewerkt door troi op 07-04-19 08:17, in het totaal 1 keer bewerkt

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 08:17

Neverland schreef:
Gisteren mijn haren gewassen met die van Lush. Na het wassen was het helemaal touw geworden. Was ook moeilijker te kammen dan normaal. Nu een dag later ziet het er gewoon normaal uit. De geur is er ook al helemaal uit.
Morgen ga ik die van shampoobars proberen.

Ben er dus niet heel enthousiast over. Enige reden om ze te blijven kopen is voor het milieu. Maar heb toch conditioner nodig want anders kom ik er echt niet doorheen met de borstel.

Ik heb ook echt conditioner nodig. Op zich kom ik er wel door heen, maar zonder heb ik een aantal keer een flinke klik in mn haar gekregen. Lush verkoopt die ook ik vaste vorm.

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 09:41

Een conditioner nodig hebben is toch niet zo gek??
Je haar zal ook moeten wennen denk ik...

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 09:47

Nou, ik las van vele hier dat ze geen conditioner meer nodig hadden. Dus had een beetje hoop dat ik het ook niet nodig zou hebben. :)

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 09:58

corine1981 schreef:

Op de site van metOlijf staat dat de shampoobar eigenlijk een shampoo en conditioner in 1 is. Dacht ik tenminste.

Ja Troi, zachte huid krijg je ervan he ? Ik gebruik ook al jaren geen bodylotion ofzo meer !

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 10:01

Maris schreef:
Ja Troi, zachte huid krijg je ervan he ? Ik gebruik ook al jaren geen bodylotion ofzo meer !

Ja heerlijk *\o/*

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 10:10

Neverland schreef:
Gisteren mijn haren gewassen met die van Lush. Na het wassen was het helemaal touw geworden. Was ook moeilijker te kammen dan normaal. Nu een dag later ziet het er gewoon normaal uit.

Dat had ik ook. Gisteren mijne voor het eerst gebruikt en mijn haar was net stro. :')
Onder de douche al en na het afdrogen nog erger, haha.
Maar goed, misschien even wennen.

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 10:25

Neverland schreef:
Nou, ik las van vele hier dat ze geen conditioner meer nodig hadden. Dus had een beetje hoop dat ik het ook niet nodig zou hebben. :)

Bij mij werkt het inmiddels inderdaad redelijk zonder conditioner. Maar nat is het wel stug.

Maris schreef:
corine1981 schreef:

Op de site van metOlijf staat dat de shampoobar eigenlijk een shampoo en conditioner in 1 is. Dacht ik tenminste.

Dat heb ik gemist, maar moet zeggen dat het dus redelijk werkt zonder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 10:48

Ik gebruik ook conditioner van Lush :j

Net mn lush bar opgemaakt.. en ik moet morgen na het skiën weer douchen, mn arme haar zal Tigi moeten gebruiken :')

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 10:53

Hanafubuki schreef:

Net mn lush bar opgemaakt.. en ik moet morgen na het skiën weer douchen, mn arme haar zal Tigi moeten gebruiken :')

Skiën ? Waar ben je ergens ?

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 10:57

Ik heb de shampoo bar en conditioner bar van Lush gekocht en ben er onwijs blij mee. De conditioner schuimt niet dus onder de douche dus dat was wel even gek maar mn haar ruikt heerlijk, glanst goed en voelt heerlijk zacht. Ben er onwijs blij mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 11:13

Maris schreef:
Hanafubuki schreef:

Skiën ? Waar ben je ergens ?

Snowworld :))

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 18:43

Ik heb met de bar van lush nog 3 keer met conditioner gedaan en daarna gestopt, ook niet meer nodig nu

Dat touw gevoel had ik ook maar het zag er niet touwig uit bij mij, maar ik heb ook wel super gemakkelijke haren

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 22:21

Nu weer na 1 dag redelijk vette haren, veel sneller dan bij mijn vorige shampoo. Hadden jullie dat ook? Ging dat over?

Elke dag mijn haren wassen vind ik toch minder handig.. Met vet haar rondlopen ga ik niet doen :(

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 22:58

troi schreef:
Nu weer na 1 dag redelijk vette haren, veel sneller dan bij mijn vorige shampoo. Hadden jullie dat ook? Ging dat over?

Elke dag mijn haren wassen vind ik toch minder handig.. Met vet haar rondlopen ga ik niet doen :(

Waar eb jij je bars vandaan?

Ik heb vandaag weer paar uur een helm op gehad en was al dag 2 dus dat ziet er nu zo uit :(

Afbeelding

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 06:56

corine1981 schreef:
Waar eb jij je bars vandaan?

Ik heb vandaag weer paar uur een helm op gehad en was al dag 2 dus dat ziet er nu zo uit :(

[ [url=m/ayyHY2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb die van shampoobars.nl.

Bij jou een beetje hetzelfde beeld dus..

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 07:05

Ja maar met gewone shampoo is het dezelfde dag alweer vet.
En een helm op met warm weer helpt zeker niet :o

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 07:08

corine1981 schreef:
Ja maar met gewone shampoo is het dezelfde dag alweer vet.
En een helm op met warm weer helpt zeker niet :o

Ah ok! Nee cap helpt idd niet. Zonder cap is het wel minder snel vet?

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 09:35

Corine1981, dus voor jouw haren maakt het niet zoveel uit of je de bar gebruikt van werfzeep of van metOlijf ?