Rotgriep :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 19:13

Janine1990 schreef:
Oh jakkes, en wij maar klagen.... Voor jouw toch een stukje heftiger en met meer impact die griep!
Welkom bij de club, vermaak je je wel wat in het ziekenhuis?

Lang leve Netflix :P
Heb te weinig puf nu voor andere dingen. :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-19 19:18

Cyrilletje schreef:
Janine1990 schreef:
Oh jakkes, en wij maar klagen.... Voor jouw toch een stukje heftiger en met meer impact die griep!
Welkom bij de club, vermaak je je wel wat in het ziekenhuis?

Lang leve Netflix :P
Heb te weinig puf nu voor andere dingen. :')

Wow, respect... ik kon me amper focussen op Netflix...
Maar goed, ik denk dat jij wat beter met vermoeidheid om hebt leren gaan dan de meesten van ons hier. Aangezien je weinig keus hebt...

Horizonnig

Re: Rotgriep :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 21:10

Hoihoi! Knappen jullie al wat op?
Ik werd gister gevloerd met een enorme verkoudheid. Had net die dag een luistertoets dus ben niet naar school gegaan. Anders had ik die toets voor iedereen verpest omdat niemand het meer kon horen door mijn gesnotter :'). Vandaag gaat het wel al stukken beter gelukkig. M'n stem is nog wel weg maar geen keelpijn meer en veel minder verkouden!

Hopelijk knappen jullie ook snel op, genoeg vitamine C slikken/eten en slapen hè!

FlappieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 21:44

[/quote]

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

nog meer mensen aan de beterende hand? Luf? Gwen? Choco?
Nog niemand die zich echt beter heeft gemeld hier he?[/quote]

Ik ben wel weer aardig in orde hoor. Doe eigenlijk alles weer gewoon. Heb ook alweer 2 dagen gewerkt. Alleen nog hoesten met slijm. Maar dat zit aardig los

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 04:39

Wanneer houdt deze griep eens op? Ik lig al bijna een week in bed met koorts. Ik kan niet eten, met moeite drinken. Heb al drie keer overgegeven. Elke nacht die verschrikkelijke koorts dromen (ik wil nu ook niet meer slapen daarom). Vreselijk beroerd. Nergens zin in. Met mazzel kijk ik 1 film per dag. Neus flink verstopt (lang leve de neusspray), vastzittende hoest, maar daar heb ik nog het minste last van. Ik kom alleen mijn bed uit voor de wc, ik ben zo slap als een vaatdoek. Wanneer wordt het beter?

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 06:52

Ooit....

Ik ben mijn bed uit gedreven. Zeiknat..

Als vent eruit komt dan gelijk maar even bed verschonen.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 07:18

Ik ben wakker van de misselijkheid en volgens mij heb ik weer koorts. Kan niet, moet met mijn dochter mee naar de angsttandarts, ze gaat onder narcose

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 07:30

Ik ben uit geweest en ga nu pas slapen. Voel me eindelijk beter op de hoest na :+

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 09:16

Ik durf te zeggen dat ik mezelf voor 95% beter voel.
Ik slaap eindelijk weer normaal, eet weer normaal, geen koortsaanvallen meer.
Alleen dat poedersuiker slijm nog steeds, waardoor mijn keel nog steeds rauw is...

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 09:44

Hier ook weer slecht geslapen... Buikpijn en misselijk...

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 09:55

Vannacht slecht geslapen. Door verkouden. Heb nu super warm ook. Maandag denk weer werken. Straks nog even bellen voor morgen dat ik dat nog niet ga doen. Ik veel te bang ben dat ik te snel weer aan het werk ga en volgende week weer lig, Heb ik niet zoveel zin in!

Gwenvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 10:07

Hier gaat T weer wat beter :) vandaag maar eens wat vitamine p snuiven

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-19 10:29

Ik heb slecht geslapen, maar voel me goed. Fijn idee, op bed gaan en je bij wakker worden niet slechter voelen zoals de afgelopen dagen meestal het geval was. Zelfs aankleden, gezicht wassen en opmaken was goed te doen.

Wel onrustig geslapen, veel wakker, een nachtmerrie gevolgd door een hallucinatie. Pretty scary, al sloeg het nergens op. Veel wakker, veel naar de wc...
Maar goed, dat betekent wat mij betreft voornamelijk dat ik vandaag best wat dingen kan doen, zodat ik vannacht flink moe ben.

Fijn Gwen, dat zal lekker zijn!

Joyce, verstandig bezig!

Spekkie, ben je al naar de huisarts geweest? Want van niet slapen word je ook echt niet beter...

Mando, hopen dat dit de laatste keer is geweest? Of is het een combinatie van? Kan natuurlijk ook?

Ik heb eigenlijk nog niet echt doelen voor vandaag, misschien even de ramen in de bijkeuken wassen, want daar zitten nog druipers op van het zetten en kitten :+ Wel alleen de binnenkant denk ik... :? En mijn klok verder schilderen...
Wil ook even een afspraak met mijn zusje voor morgen, mijn wenkbrauwen ZIEN er niet uit, als ik zo op het werk kom denken ze dat ik nog ziek ben waarschijnlijk.

Ik ga denk ik zondagochtend even proberen te rijden.

Maarja... vandaag... iemand ideetjes van simpel werk? Of knutseltjes?

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 10:42

Ik had gisteren een beetje vitamine P, stalgenootje haar paard was kreupel dus bood aan dat ze die van mij wel mee mocht naar springles. Vonden ze beide heel erg leuk, toch even snel gaan kijken. Daarna spijt van gehad, maarja :=

Janine niet nog fotoboeken ofzo die je af moet maken?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 12:28

Ik zou je ramen buiten ook wassen. Zulk heerlijk weer!

Ik heb na een tip reistabletten genomen tegen de draaierigheid en misselijkheid. Eindelijk is dat ellendige gevoel weg!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-19 12:31

Nah helaas niet Goldie, was wel echt leuk geweest om te doen!
Niet een klein beetje opgeknapt van paardje zien? Zal wel een aanslag zijn geweest op je energie :j
Daarom wil ik zondagochtend rijden, hooguit de eigenaar op stal, lekker op mijn gemak m'n ding doen.

Je hebt gelijk benangelique, ik doe de buitenkant ook maar even... Hopelijk red ik dat met de trap...
Wat een geniale tip trouwens! Functioneer je ook weer een stuk beter!

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 12:40

Net zo'n goede tip als die cola. De misselijkheid was even weg maar daarna toch weer moeten overgeven. Nu zit de cola gelinkt aan overgeven. Wil ik dus ook niet meer. :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-19 12:41

Oooh dat is zó herkenbaar Spekkie, oke niet van de cola... Ik eet en drink dan gewoon niets tot ik het idee heb dat alles weer tot rust komt. Maar bepaalde geuren heb ik in het verleden ook gelinkt aan ziek zijn. Dat zijn dingen die ik ook echt nooit weer eet!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 12:55

Ja tuurlijk vond ik het heerlijk om der even te knuffelen. Ze zat er al op en ik kom aan bij de bakrand en zeg wat. Heb ik ineens vol een neus in m'n gezicht <3 baaasjjeeee

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-19 13:54

Oh heerlijk is dat he!

Het is weer zó lekker buiten, ramen zijn aan beide kanten gewassen. Meer ga ik nu niet doen, maar zou zo graag nog iets anders buiten willen doen :\
Misschien ga ik nog een stukje lopen straks... Klein rondje van 2/3 km...

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 15:08

Ik heb vitamine P gehad vanochtend zo heerlijk.
Daarna boodschapje en nu afgeserveerd.

Om 4 uur onze 2 nieuwe kipjes halen. Vent gaat even mee anders wordt het me teveel allemaal

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-19 15:18

Lekker bezig Mando!! Nu ff goed uitrusten!

Ik heb een stukje gelopen, heerlijk! Was alleen zo handig om mijn paardenjas aan te doen, die dus bij -8 nog warm zat is met alleen één thermoshirt er onder... Beetje te warm :+
En toen kwam ik terug en zag ik dat mijn auto met een platte band stond... Maar dan ook echt plat...
Zaterdag zag m'n vader het ineens, dus ik die avond bij m'n ouders langs om die band ff bij te pompen en dan zou ik deze week wel even naar de garage. Maar nu kan ik 'm niet eens van de stoep af rijden... Lekker is dat...

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 15:22

Lekker Mando. Hopelijk kan ik snel ook wat vitamine p opsnuiven. Heb ze al een week niet gezien. Vorige week gingen we een weekend weg en maandag ben ik ziek geworden.

Ik hoop dat mijn paarden niet te warm hebben onder hun dekens. Denk dat mama ze niet heeft afgedaan. Balen ook van je band

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-19 15:27

Hmm, niet eens aan gedacht... Maar inderdaad, de mijne staat ook vrij warm.
Gelukkig wel op een plek waar het vaak aardig doorwaait. En de stal zal vast niet heel erg opwarmen met dit weer... Maar jemig wat is het lekker!

Gwenvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 16:11

Net ook even bij ponymans geweest, hij had het prima onder zijn deken. Net zoontje van de opvang gehaald, die kijkt nu lekker een film, ventje heeft gewoon geen fut voor iets, verder niet ziek meer.