CharmingS schreef:Citaat:Janneke, hoe kun je nu toch nog steeds met (alternatieve) behandelingen komen? Het allerlaatst wat TS nu kan gebruiken, is dat er ook nog allemaal andere behandelingen worden voorgesteld. TS hoort thuis in een kliniek en daar helpt "praten over leverenergie" geen ene ruk aan.
Wat een rot reactie zeg![]()
Bepaal jij waar de TS thuis hoort?
Volgens mij worden er alleen maar tips gegeven, wat de TS daar mee doet moet ze zelf weten toch.
En nee praten over leverenergie (ofwel Chi-stagnatie) helpt niet veel, maar acupunctuur kan wel een hele goede toevoeging zijn in dit geval. Niet voor niets dat mensen steeds vaker naar alternatieve behandelingen gaan kijken, aangezien de mensen daar wel hun best voor je doen, en je nog geen nummertje bent of te horen krijgt dat je 2 maanden moet wachten terwijl je eigenlijk in een levensbedreigende situatie zit.
En nee misschien lost het niet het gehele probleem op, maar ieder beetje helpt lijkt me.
Dus als je gewoon ff ieder in zijn waarden zou willen laten zou dat heel fijn zijn.
Jongens, ik trek me terug uit deze discussie. Jullie zien niet hoe gevaarlijk het is om TS proberen te helpen, dit is iets voor artsen. TS is, als ze 39kg weegt en niet eet, doodziek. Het is gewoon levensgevaarlijk om allerlei tips te geven.
Mensen die alternatieve geneeswijzen aanhangen hebben vaak weinig idee wat de kruidenmengsels voor invloed kunnen hebben op bestaande medicatie. En fijn dat acupunctuur een beetje helpt, maar TS is niet geholpen met een beetje.
TS hoort met dit gewicht en gedrag in een kliniek thuis en dan nog niet eens noodzakelijkerwijs een GGZ-instelling.