Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anjali schreef:IMJ schreef:Dapper maar niet leuk..
Wil je ook geen kinderen? Ik begrijp dat dit absoluut geen goeie basis is maar omdat je dacht onvruchtbaar te zijn snap ik dat dit mogelijk wat ander licht op de situatie kan geven..
Lijkt mij ook eigenlijk. Is her dan geen optie om het kindje toch te houden?
Schaduw25 schreef:Ik ben nu net een week overtijd, zal richting de 2 a 3 weken zijn. We hebben wel samen besloten het weg te laten halen en hij gaat ook mee.
anjali schreef:IMJ schreef:Dapper maar niet leuk..
Wil je ook geen kinderen? Ik begrijp dat dit absoluut geen goeie basis is maar omdat je dacht onvruchtbaar te zijn snap ik dat dit mogelijk wat ander licht op de situatie kan geven..
Lijkt mij ook eigenlijk. Is her dan geen optie om het kindje toch te houden?
Schaduw25 schreef:Kinderen wil ik zeker, voorlopig alleen nog niet. Ik ben nog student en kan krap aan rond komen met het beetje wat ik verdien, daar kan ik geen kind mee financieren. Daarbij heb ik afgelopen weken flink zitten drinken (ben ik nu wel mee gestopt) en wil ik geen kind die niet naar papa niet kan omdat papa zijn witte lijntjes belangrijker vindt dan zijn eigen kind. "Papa" is nu wel in dagbehandeling en ziet er al een stuk gezonder uit maar dit risico wil ik niet nemen.
Dat ik nu zwanger ben betekent dus niet dat ik totaal niet zwanger kan raken maar alleen langer bezig zal zijn.