Wrap you in love heeft ook altijd fijne filmpjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mias schreef:Ik draag mijn zoon van nu 10 maanden nog steeds voor. Heb toen ik de doek kocht wel een consult gehad waarbij ik een knoop heb geleerd voor voor en een knoop voor het rug dragen. Maar het lukt me maar niet om mijn zoon op de rug te krijgen en goed te knopen. Heeft of weet iemand hier misschien een goed filmpje waar een makkelijke rugknoop wordt uitgelegd?
Guusje113 schreef:Misschien heb je wat aan de app "Up&Close"?
Je kan dan wat criteria invullen (rug, buik, geschikt voor newborn etc.) en dan krijg je alle mogelijke knopen te zien + linkjes naar filmpjes waarin het wordt uitgelegd
MaritB schreef:Mias schreef:Ik draag mijn zoon van nu 10 maanden nog steeds voor. Heb toen ik de doek kocht wel een consult gehad waarbij ik een knoop heb geleerd voor voor en een knoop voor het rug dragen. Maar het lukt me maar niet om mijn zoon op de rug te krijgen en goed te knopen. Heeft of weet iemand hier misschien een goed filmpje waar een makkelijke rugknoop wordt uitgelegd?
Wrap you in love en dan de knoop ruck
Dani schreef:Er is een Tekhni onderweg naar mij.Ben heel benieuwd hoe die gaat bevallen!
Is een RS trouwens echt zoveel sneller dan een doek? Ik knoop 'm nu in 2 minuutjes of zo en dat kan vast nog wel vlotter als ik meer oefen. Enige voordeel lijkt me dat 'ie niet op de grond hangt maar dan is een kortere doek misschien veelzijdiger? Of is het voordeel vooral dat je je kind er snel in en uit kan halen?