Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 10:40

Furrow schreef:
Ja, dat denk ik dus ook!
Ik denk dat botox ook niet zo moeilijk is, elke keer ik een ampul vastheb is het zo verleidelijk om niet eens zelf te proberen. :')
Ik ga denk ik faceland is uitproberen.

Wat betalen jullie voor die traangoot? Ik zie daar ook prijzen rond de 300 euro?

€350 1e keer, bijvullen €250.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 10:40

InekeN schreef:
Furrow, hoe kun jij een ampul vasthebben? Of werk je bij een kliniek? :o
Kijken jullie ook met andere ogen naar de arts en de assistente? Volgens mij heeft ‘mijn’ arts zelf ook wat in haar gezicht gedaan :+

Daar zijn ze bij Blush heel eerlijk over. Zij hebben het zelf ook.

GeraldineVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:04

Als je daar werkt denk ik dat ik dat ook wel zou doen :o
Een kapper met onverzorgd haar lijkt ook raar tenslotte :+

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:08

BloemBloem schreef:
Pantykous schreef:
Bij Faceland is het natuurlijk ook lopende band werk, schaal helpt ook met het drukken van de prijs.

Precies. Ze kopen zo groot in.
Ik ga nu naar Dr. Penny is een zusje van Faceland.

Ik was daar €285,- kwijt voor 2 zones medium botox en 1 ml filler.

Goeie ervaring mee? Zit er nu ook naar te kijken. De laatste keer is voor mij al 2 jaar geleden en was bij faceland.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:13

Zullen we een keer een Botox party organiseren? Misschien krijgen we dan wel enorme kortingen als we met een hele groep komen! :D

BloemBloem

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:16

Amira, jazeker :j
Ben blij met het resultaat en hoe ik daar geholpen werd. Dr. Penny is persoonlijker. Faceland is net een fabriek :D

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:20

Mijn vorige chirurg had zijn praktijk in een mega chique villa en dan zaten er steeds dames 50+ helemaal opgekleed een feestje te houden. Lijkt mij echt fantastisch!

Wat denken jullie trouwens over ingrepen in het buitenland? Dan bedoel ik wzl frisse praktijken.

Nobel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:22

-
Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 10:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:23

BloemBloem schreef:
Amira, jazeker :j
Ben blij met het resultaat en hoe ik daar geholpen werd. Dr. Penny is persoonlijker. Faceland is net een fabriek :D

Ah dat is fijn! Heb je hiervoor ook fillers gehad? En heb je de perfectha filler nu?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:24

Furrow schreef:
Mijn vorige chirurg had zijn praktijk in een mega chique villa en dan zaten er steeds dames 50+ helemaal opgekleed een feestje te houden. Lijkt mij echt fantastisch!

Wat denken jullie trouwens over ingrepen in het buitenland? Dan bedoel ik wzl frisse praktijken.

Haha dat lijkt me leuk!
Ik zou zelf nooit naar het buitenland gaan hiervoor maar het schijnt dat ze in Colombia hele goede cosmetische chirurgie uitvoeren en spotgoedkoop. Ik ken iemand die daar oorspronkelijk vandaan komt en regelmatig terug gaat om iets te laten doen. En qua permanente make up hoorde ik dat ze in Rusland, Oekraïne, Oostblok etc heel goed zijn en veel verder ontwikkeld dan hier in Nederland.
Ik durf het zelf niet maar het kan heel goed dat het beter en goedkoper in het buitenland te halen is.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:53

Morgen wenkbrauwlift :):)
Ze konden mij er nog net tussen persen.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:54

wenkbrauwlift mbv botox?
ik ben heeeel benieuwd hoe dat wordt! Twijfel er zelf ook over om te laten doen
:j

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:55

Ohh daar ben ik ook heel nieuwsgierig naar!

Elias7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:57

Botox tegen migraine dat zou helpen.
Goede verhalen gehoord hierover.
Platleggen van de spieren in je voorhoofd zodat je niet continu die spieren samentrekt. Waardoor de hoofdpijn komt.

Hier heb ik interesse in.
Omdat het voor mij dan om iets medisch gaat wat helaas niet vergoed word zoek ik een goed en betaalbaar adres in Arnhem.
Iemand ervaring in arnhem?

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 12:04

Wenkbrauwlift met botox ja.
Ik heb wat hangende oogleden dus hopelijk is dit meteen meegenomen dan. Over 2 weken post ik het resultaat wel :j

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 12:58

PSvanLot schreef:
Dat is echt heel erg duur. Ik betaal 89,- bij een zeer goede arts die gewoon goede merken gebruikt.

Dat vraag ik me ten zeerste af... dan spuiten ze óf heel weinig óf het zijn geen goede merken, ze leggen er vast geen geld op toe.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 13:09

Charaz schreef:
PSvanLot schreef:
Dat is echt heel erg duur. Ik betaal 89,- bij een zeer goede arts die gewoon goede merken gebruikt.

Dat vraag ik me ten zeerste af... dan spuiten ze óf heel weinig óf het zijn geen goede merken, ze leggen er vast geen geld op toe.

Ik kom hier al vele jaren en zijn altijd dezelfde prijs gebleven.

https://www.blushbest.nl

Of ze weinig of veel spuiten heb ik geen idee van. Ik kan iig steeds bijna 6 maanden vooruit en het resultaat is prachtig.
Weet van vriendinnen wanneer ze op controle gaan en hij is niet tevreden dat er altijd kosteloos bijgewerkt wordt.

Ik gok er op dat ze extreem groot inkopen. Draaien veel uren in de praktijk.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 13:17

sanso schreef:
Wenkbrauwlift met botox ja.
Ik heb wat hangende oogleden dus hopelijk is dit meteen meegenomen dan. Over 2 weken post ik het resultaat wel :j

Bij mij werd een wenkbrauwlift afgeraden omdat het niet veel zou doen, mijn frons laten doen, dat zou meer resultaat geven volgens mijn arts.

Ik zou dus vooraf even goed navragen wat het beste resultaat geeft.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 13:18

Waar ik ga krijg je altijd een consult vooraf, dan zal hij wel bepalen wat het beste is :)
Op internet staan goede verhalen over wenkbrauwlift!

Cavaletto

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 13:27

pien_2010 schreef:
Onderhand heb ik de leeftijd om iets aan mijn uiterlijk te doen met mijn 60 jaar. Maar heel bewust doe ik het niet. De belangrijkste reden is dat ik het echt lelijk vind. Vlak na de ingreep is het mooi, ook nog een tijdje later, maar met name als vrouwen ouder zijn, zie je het goed en is het niet mooi, althans dat vind ik.

Daarnaast:
* ik hou van mijn wat uit gelubberde buik en mijn hangborstjes → als ik ze zie dan denk ik met vertedering terug aan mijn 3 kinderen, inmiddels zelf al dik volwassen. Het lichaam betaalde een prijs, die gering was bij de vreugde die ze me gaven en geven;

* als ik rimpeltjes erbij zie komen, dan vind ik het niet echt tof. Maar ik draai het om en zeg tegen mezelf: "hopelijk komen er nog veel bij, want dat betekent dat ik oud mag worden".

Ik probeer de ouderdom te omarmen in de wetenschap dat teveel mensen niet eens de 60 jaar halen. Het is inherent aan de ouderdom dat alles wat uit gaat zakken. Zolang het lichaam gezond is laat ik er zeker niet in snijden of aan prutsen. Echte schoonheid komt van binnenuit.

Iedereen die wel cosmetische ingrepen wil gaan doen wens ik veel succes toe en oprecht hoop ik dat jullie er zonder kleerscheuren vanaf komen en het resultaat er mag zijn! Ga naar een officieel erkende opgeleide plastische chirurg die geen commercieel belang heeft. Er lopen in die wereld teveel beunhazen rond die te graag geld wil verdienen aan het fenomeen schoonheid. Betaal liever wat meer of spaar wat langer door.
Als 60 jarige eigen ik me het recht toe om bezorgd te zijn over jullie jongeren en dus deze post te schrijven.

pien_2010 heeft het heel mooi verwoord. De spijker op zijn kop. Het is zo waar wat zij schrijft. Misschien ben ik gezegend, ik ben 55-plusser en voel me prima met mijn rimpeltjes en minder strak lijf, het hoort bij het ouder worden en kinderen krijgen. Ik ben dankbaar dat ik gezond mag zijn, dus ben ik heel zuinig op mijn lijf. Als het niet nodig is wordt er niet aan gesleuteld.
Ook ik hoop van harte dat jullie er zonder schade vanaf komen en dat je niet teleurgesteld wordt. Maar, alsjeblieft; lees eerst nog eens drie keer wat pien_2010 schrijft voor je er aan begint!

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 13:35

Het hangt heel hard af hoe erg de overtollige huid is. Ik zat op het kantje voor operatie en heb het geprobeerd maar kreeg er geen wonderen van. Heb al mensen gezien die minder hadden en heel mooie resultaten kregen. Je kan natuurlijk maar beperkte lifting krijgen.

Baal wel dat een echte wenkbrauwlift zo duur is.
Laatst bijgewerkt door Furrow op 24-04-19 13:36, in het totaal 1 keer bewerkt

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 13:35

sanso schreef:
Morgen wenkbrauwlift :):)
Ze konden mij er nog net tussen persen.

Succes morgen! Ik ben ook heel benieuwd naar het resultaat :o

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 13:52

Furrow schreef:
Het hangt heel hard af hoe erg de overtollige huid is. Ik zat op het kantje voor operatie en heb het geprobeerd maar kreeg er geen wonderen van. Heb al mensen gezien die minder hadden en heel mooie resultaten kregen. Je kan natuurlijk maar beperkte lifting krijgen.

maar bedoel je dan echt een wenkbrauw lift of een ooglidcorrectie?

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 13:55

Cer schreef:
Furrow schreef:

maar bedoel je dan echt een wenkbrauw lift of een ooglidcorrectie?

Wenkbrauwlift bij mij omdat het een combinatie is bij mij van teveel vel op voorhoofd en een beetje te veel op mijn ooglid. Ik ben veel afgevallen vandaar.

Bij botox had ik wel lift, maar niet genoeg om de overschot te compenseren.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 13:58

Suzanne F. schreef:
Zullen we een keer een Botox party organiseren? Misschien krijgen we dan wel enorme kortingen als we met een hele groep komen! :D

Als wat stille meelezer...
Count me in :D