Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Swah schreef:Sauna in de zomer vind ik heerlijk; idd hamamdoek ipv badjas en lekker zonnen. Maar met de hitte van aankomende dagen kan ik me er echt niks bij voorstellen... Bij Bussloo zou ik alleen in het meer willen hangen denk ik.
Sunflower0 schreef:Corelli ik denk dat ik mij dan eenzaam ga voelen! Ik ben nu 20x in een sauna geweest, maar moet toch altijd even wennen aan naakt zijn gezien ik best onzeker ben. Als ik alleen ben heb ik daar minder afleiding van dus heb ik er wellicht meer last van. Maarja dat weet ik natuurlijk pas als ik het probeer
Swah schreef:Sauna in de zomer vind ik heerlijk; idd hamamdoek ipv badjas en lekker zonnen. Maar met de hitte van aankomende dagen kan ik me er echt niks bij voorstellen... Bij Bussloo zou ik alleen in het meer willen hangen denk ik.
nardxash schreef:Heeft een van jullie misschien ervaring mer spapuur en spasense?
Wil hier heel graag heen maar is vanaf mijn woonplaats meer dan 2 uur rijden.
Mijn vraag is eigenlijk is het druk en hebben ze veel zwembaden en sauna’s?
Sokje_6 schreef:nardxash schreef:Heeft een van jullie misschien ervaring mer spapuur en spasense?
Wil hier heel graag heen maar is vanaf mijn woonplaats meer dan 2 uur rijden.
Mijn vraag is eigenlijk is het druk en hebben ze veel zwembaden en sauna’s?
SpaPuur ken ik wel, relatief kleine sauna. Ik ga er niet meer heen, ook al is het maar 15 minuten rijden voor mij vanuit familie. Te veel acties, waardoor het voor mij gewoon te druk wordt. Daarnaast mis ik écht een goede rustruimte in de winter; de enige echte rustruimte is die serre 'boven' het zwembad, maar daar is het altijd vrij warm, voor mij persoonlijk te warm voor een rustruimte. Verder heb je dan wel het restaurant met zitplekken, maar daar heb je dan weer geen stilte.
De sauna's en tuin zijn verder prima, overigens.1 zwembad in ieder geval, volgens mij ook kleine zoutwaterbadjes maar dat weet ik niet meer zeker.
karuna schreef:Wat betreft handoek, hammamdoek. Ik ben in veluwse bron een keer het restaurant uitgezet, onverwachts naar de sauna en daardoor geen badjas bij me. Omdat een handdoek me niet gepast leek mijn vest gehaald en aangedaan. Een net dun fleecevest, vrij lang en netjes bedekkend in de kleur frisgroen. Maar nee moest een badjas zijn en heb er dus een moeten huren voor alleen het eten. Was aardig warm die dag en handdoek of vest voldeden goed. Gehuurde badjas was me zoveel te lang en groot dat mijn borsten steeds naar buiten vielen, maar dat was wel ok