Ik vind wenkbrauwen bij veel mensen echt heel lelijk. Maar dat is smaak

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esaqar schreef:Wauw @Velvetblack, wat een prachtige make up!al ben je zonder make up ook mooi (:
Ik heb eigenlijk een vraag aan de mensen hier. Zo af en toe gebruik ik eyeliner, alleen elke x zijn de wings er halverwege de avond af, dat vind ik zo jammer... wie weet echt goede, waterproof eyeliner, die gewoon goed blijft zitten?
Want om nou ‘s avonds op een feestje na wat mixjes die eyeliner bij te werken, lijkt me niet heel verstandig.
Fenrir schreef:Wenkbrauwen kan 2 kanten op: perfect of vreselijk
Ik ben meer van de natuurlijke wenkbrauwen, iig bij mezelf, maar van die strakke vind ik bijv. bij velvetblack heel mooi staan. Komt met name omdat ze zwart zijn, met andere kleuren vind ik dat strakke niet mooi. Voor mij zou het wel een nadeel zijn dat je praktisch geen wenkbrauw hebt als je ze niet tekent.
Ben sinds een tijdje gestopt met epileren (op een enkele extreem verdwaalde haar na) en zo blij mee
Esaqar schreef:Wauw @Velvetblack, wat een prachtige make up!al ben je zonder make up ook mooi (:
Ik heb eigenlijk een vraag aan de mensen hier. Zo af en toe gebruik ik eyeliner, alleen elke x zijn de wings er halverwege de avond af, dat vind ik zo jammer... wie weet echt goede, waterproof eyeliner, die gewoon goed blijft zitten?
Want om nou ‘s avonds op een feestje na wat mixjes die eyeliner bij te werken, lijkt me niet heel verstandig.
Lau schreef:Fenrir schreef:Wenkbrauwen kan 2 kanten op: perfect of vreselijk
Ik ben meer van de natuurlijke wenkbrauwen, iig bij mezelf, maar van die strakke vind ik bijv. bij velvetblack heel mooi staan. Komt met name omdat ze zwart zijn, met andere kleuren vind ik dat strakke niet mooi. Voor mij zou het wel een nadeel zijn dat je praktisch geen wenkbrauw hebt als je ze niet tekent.
Ben sinds een tijdje gestopt met epileren (op een enkele extreem verdwaalde haar na) en zo blij mee
Hoe dan? Ik heb dan echt geen vorm in mijn linkerwenbrauw. Niet dat ik het nu zo netjes bij houd
Lau schreef:Fenrir schreef:
Hoe dan? Ik heb dan echt geen vorm in mijn linkerwenbrauw. Niet dat ik het nu zo netjes bij houd
Heb van nature al best prima wenkbrauwen alleen jarenlang zitten plukken (niet extreem overigens) en daardoor groeiden ze niet zo mooi door aan de uiteinden. Toen er maar gewoon vanaf gebleven en nu hoef ik ze 's ochtends alleen nog maar ietsjes aan te zetten met potlood, wat te borstelen en ze zitten
Cinnepin schreef:Ik vind het bij Velvet zeker niet lelijk, maar wel te veel. Met make-up ben je niet meer herkenbaar in vergelijking zonder make-up. Dan vind ik het al snel het masker effect. Als make-up je onherkenbaar maakt vind ik persoonlijk dat je te veel gebruikt.
Lau schreef:Esaqar schreef:Wauw @Velvetblack, wat een prachtige make up!al ben je zonder make up ook mooi (:
Ik gebruik de eyeliner van kiko Milano en die blijft bij mij echt heel goed zitten.