Voor en na foto’s make up

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 11:54

Ik vind dat van velvet súper mooi juist. Niet dat ik het zelf zou willen (en kunnen :') ) maar het staat haar prachtig.

Ik vind wenkbrauwen bij veel mensen echt heel lelijk. Maar dat is smaak :D

Joanne1987

Re: Voor en na foto’s make up

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 11:57

Ik vind velvetblack prachtig!

Ik houd niet van waterproof eyeliner omdat die meestal gaan bladderen. Heb nu Etos eigen merk pen eyeliner en die is niet waterproof, maar moet ik wel echt weg poetsen, ideaal!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 11:58

Wenkbrauwen kan 2 kanten op: perfect of vreselijk :+
Ik ben meer van de natuurlijke wenkbrauwen, iig bij mezelf, maar van die strakke vind ik bijv. bij velvetblack heel mooi staan. Komt met name omdat ze zwart zijn, met andere kleuren vind ik dat strakke niet mooi. Voor mij zou het wel een nadeel zijn dat je praktisch geen wenkbrauw hebt als je ze niet tekent.
Ben sinds een tijdje gestopt met epileren (op een enkele extreem verdwaalde haar na) en zo blij mee :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 11:58

Esaqar schreef:
Wauw @Velvetblack, wat een prachtige make up! :o al ben je zonder make up ook mooi (:

Ik heb eigenlijk een vraag aan de mensen hier. Zo af en toe gebruik ik eyeliner, alleen elke x zijn de wings er halverwege de avond af, dat vind ik zo jammer... wie weet echt goede, waterproof eyeliner, die gewoon goed blijft zitten?
Want om nou ‘s avonds op een feestje na wat mixjes die eyeliner bij te werken, lijkt me niet heel verstandig.

Ik gebruik de eyeliner van kiko Milano en die blijft bij mij echt heel goed zitten.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 12:11

Velvetblack, wat kan jij je prachtig opmaken <3 :oo Hoe krijg je je lippen zo prachtig vol? En zijn dat je natuurlijke wimpers? Wat een kunst, om je zo op te kunnen maken!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 12:13

Fenrir schreef:
Ik ben meer van de natuurlijke wenkbrauwen, iig bij mezelf, maar van die strakke vind ik bijv. bij velvetblack heel mooi staan. Komt met name omdat ze zwart zijn, met andere kleuren vind ik dat strakke niet mooi. Voor mij zou het wel een nadeel zijn dat je praktisch geen wenkbrauw hebt als je ze niet tekent.
Ben sinds een tijdje gestopt met epileren (op een enkele extreem verdwaalde haar na) en zo blij mee :D

Hoe dan? Ik heb dan echt geen vorm in mijn linkerwenbrauw. Niet dat ik het nu zo netjes bij houd :')

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 12:14

Bedankt voor de reactie’s!
Ik zal van de week eens langs gaan... en misschien een foto hier plaatsen als ik durf. :o

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 12:15

Velvetblack: Wauw wat kan jij je mooi opmaken zeg!

Esaqar schreef:
Wauw @Velvetblack, wat een prachtige make up! :o al ben je zonder make up ook mooi (:

Ik heb eigenlijk een vraag aan de mensen hier. Zo af en toe gebruik ik eyeliner, alleen elke x zijn de wings er halverwege de avond af, dat vind ik zo jammer... wie weet echt goede, waterproof eyeliner, die gewoon goed blijft zitten?
Want om nou ‘s avonds op een feestje na wat mixjes die eyeliner bij te werken, lijkt me niet heel verstandig.

Ik gebruik de Epic Ink Liner van Nyx, die blijft bij mij heel goed zitten.
https://www.nyxcosmetics.com/epic-ink-l ... d=eyeliner

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 12:16

Super leuk topic! En wat een mooie mensen zijn jullie <3

Ik vind make up erg leuk maar kan er nog niet zoveel mee haha. Volgende week heb ik een workshop dus ben benieuwd haha.

Voor foto zal ik nog even maken, maar deze foto is van vanochtend. Voor het eerst lippenstift er bij haha. Ik heb groene oogschaduw op maar mijn oogleden hangen dus je ziet 't niet zo goed...

Afbeelding

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 12:21

Lau schreef:
Fenrir schreef:

Hoe dan? Ik heb dan echt geen vorm in mijn linkerwenbrauw. Niet dat ik het nu zo netjes bij houd :')

Heb van nature al best prima wenkbrauwen alleen jarenlang zitten plukken (niet extreem overigens) en daardoor groeiden ze niet zo mooi door aan de uiteinden. Toen er maar gewoon vanaf gebleven en nu hoef ik ze 's ochtends alleen nog maar ietsjes aan te zetten met potlood, wat te borstelen en ze zitten :D

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 12:22

Nou, daar gaan we :=
De eerste foto zonder makeup en in de zomer, vandaar de hoeveelheid sproetjes, en de ondersten met twee verschillende makeup looks. Sorry voor de snapchat filter, ik voel me erg ongemakkelijk met selfies :')

Afbeelding

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 12:24

Ik heb gewoon geen foto zonder makeup. Zelfs mijn vriend ziet me niet zonder dat ik iets met mijn wenkbrauwen gedaan heb. :') Zal eens een foto maken na het douchen ofzo en dan moed verzamelen om die te plaatsen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 12:26

Lau schreef:
Fenrir schreef:

Heb van nature al best prima wenkbrauwen alleen jarenlang zitten plukken (niet extreem overigens) en daardoor groeiden ze niet zo mooi door aan de uiteinden. Toen er maar gewoon vanaf gebleven en nu hoef ik ze 's ochtends alleen nog maar ietsjes aan te zetten met potlood, wat te borstelen en ze zitten :D

Oooh wat fijn! Mijn wenbrauwen lijken echt nergens op. Ik hou ze ook pas sinds 1 jaar bij. Daar voor nooit mee bezig geweest.

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 12:27

Esaqar schreef:

L’Oréal superliner perfect slim :D

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 12:35

Voel me wat beter als gisteren dus nog een fotootje gemaakt net

Afbeelding

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 12:53

Na een tijdje meegelezen te hebben zal ik ook eens voor en na posten.
Ik draag niet zo vaak makeup. meestal alleen met verjaardagen of andere bijzondere gelegenheden of als ik een dag heb waar ik gewoon zin heb om met makeup te klooien :+

Zonder makeup:
Afbeelding

Met makeup:
Afbeelding

Afbeelding

Op deze foto draag ik alleen eyeliner en mascara:
Afbeelding

Mijn wenkbrauwen doe ik nooit wat aan, dat gepluk en getrek niets voor mij, en ik vind ze zo wel mooi. Scheelt ook weer dat ik niet zulke dikke wenkbrauwen heb.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 12:59

Wat een leuke veranderingen allemaal. Mooi of niet laat ik in het midden omdat dat veel te subjectief is.
Ik heb afgelopen weekend EINDELIJK de perfecte rode lipstick gevonden! Dus ik zal vanmiddag eens een voor en na foto gaan maken.

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 13:05

Leuk topic!
Ik heb dus geen 100% naturel selfies, ik doe namelijk altijd tenminste bb cream en een beetje mascara op, en werk mijn wenkbrauwen iets bij (die heb ik namelijk gewoon niet :') , gevolg van tiener zijn in de jaren 90, toen moesten het streepjes zijn).

Afbeelding
Afbeelding

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 13:09

Supertje; Wauw je kapsel op de 2e foto :oo Doe je dat gewoon zelf??

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 13:12

Cinnepin schreef:
Ik vind het bij Velvet zeker niet lelijk, maar wel te veel. Met make-up ben je niet meer herkenbaar in vergelijking zonder make-up. Dan vind ik het al snel het masker effect. Als make-up je onherkenbaar maakt vind ik persoonlijk dat je te veel gebruikt.

Hoevaak moet je dit nu melden? In het Make-up topic voel jij je ook altijd genoodzaakt om deze mening te verkondigen. Nu dus weer. Beetje jammer.

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 13:18

Amethyst_ schreef:
Supertje; Wauw je kapsel op de 2e foto :oo Doe je dat gewoon zelf??

Ja, dat doe ik zelf, ik heb het altijd zo, of in in vintage krullen. Is minder moeilijk dan het lijkt hoor! Kwestie van genoeg touperen, buitenkant glad borstelen en oprollen.
Dit is mijn andere go-to look:

Afbeelding

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 13:20

Lau schreef:
Esaqar schreef:

Ik gebruik de eyeliner van kiko Milano en die blijft bij mij echt heel goed zitten.

Die heb ik ook, blijft zo 3 dagen zitten, ook als je doucht :')

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 13:28

Mijn favoriete eyeliner is echt de tattooliner van kat von d deze is alleen niet in nederland te krijgen. Verder vind ik de sleek dominatrix gel liner ook heel fijn!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 13:36

Cinnepin mag zeker haar mening hebben, maar ik deel die absoluut niet. Make up heeft geen grenzen, het creatief. Ik vind het absoluut geen masker, ik haal er gewoon uit bij mezelf wat eruit te halen valt en dat vind ik heerlijk om te doen. Je blijft jezelf uitdagen!
Wat Shizzel al zegt, het is voor mij een soort vorm van kunst op een bepaald punt!

Mijn motto is ook wel: make up is geen masker, make up is een vorm om jezelf te laten zien op een andere manier!

Tuurlijk zie je wel eens mensen lopen met letterlijk een masker; je ziet de make up volledig op hun gezicht liggen. Maar waarom is dit een probleem/fout? Die meiden zijn zichzelf aan het uitvinden en ontdekken. De 1 doet dat met make up, de ander met kleding en de ander met andere dingen.

Dankjulliewel voor de lieve complimentjes :+:

Ik zie hier kei mooie meiden voorbij komen, zowel met als zonder make up. Ook diegene die zich nog niet durven te laten zien zonder filter/foto, dag komt nog wel :) leer jezelf te accepteren en dan komt de rest vanzelf.

Je moet het langst met jezelf leven en door een deur kunnen, dus maak er wat van!

Over eyeliner gesproken:
De perversion Pen Eyeliner van Urban Decay is echt de meest zwarte, intenste langhoudende waterproof eyeliner die ik ken. Je kunt er doorheen wrijven en het zit als een huis. Zwemmen en alles.
Ook de liquidlast eyeliner van mac blijft goed zitten!

Boetjewoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 13:38

Leuk om te zien bij iedereen!! Hier mijn voor en na. Vind zelf dat ik echt een blote billen gezicht heb zonder make-up, maar ga wel rustig zonder make-up op dingen doen. Ik ben trouwens ongeveer 5 minuten bezig ermee 's ochtends.

Afbeelding