Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
annikeee19 schreef:Ik doe mee, ik wil eigenlijk 10 kilo kwijt. Ik was voor kerst super goed bezig en was al 2/3 kilo kwijt maar helaas nu door kerst weer eraan... schaam me dan zo...
xTitanic schreef:Nog meer mensen die ook meer water willen gaan drinken?? afgelopen zomer 2 maand in +30 graden gezeten en dus heel goed gehydrateerd, maar nu ik terug in België zit durf ik drinken al eens te vergeten..
In die twee maand heb ik niets van sport gedaan en ben ik toch slanker geworden dus heb wel het vermoeden dat het misschien daar ook aan kan liggen
alcohol hier met mate, woon bij oma en opa dus die hebben sowieso niet veel in huis
Dreamy schreef:Voor mij kennis delen en dagelijkse struggles bespreken. Echt elkaar helpen en ondersteunen.
Ik wil daar tevens ook mijn voedings- en trainingsschema/plan delen zodat jullie wat inzicht hebben en er evt wat uit kunnen halen. Dit kan ik uiteraard ook via PB delen, als je niet in de groepsapp wilt.
Appgroep is inmiddels aangemaakt.
Rebecca schreef:Mede door mijn autisme ook ,sportschool word ik alleen al moe van alle prikkels ben ik bang. En schaam mij best wel voor mijn lichaam
Water is prima alleen mijn kraan heeft vies water