Tribunals schreef:Ik trek elke dag een schone beha aan. Onderbroek ook trouwens, maar dat doet iedereen (neem ik aan)
Nee vier dagen. Keertje omdraaien, dan binnenstebuiten en dan weer omdraaien.
grapje natuurlijk
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maartje1990 schreef:Tribunals schreef:Ik trek elke dag een schone beha aan. Onderbroek ook trouwens, maar dat doet iedereen (neem ik aan)
De onderbroek of de bh?
Ik trek twee keer per dag een schone onderbroek aan, 1 overdag en 1 s nachts. Sokken dagelijks schoon. Bh.... Uhm... max 3 dagen dezelfde?
Emmaa_ schreef:Ik trek wel echt elke dag een schone onderbroek aan. Sokken ook, al hergebruik ik die heel soms wel als ik ze niet de hele dag aan heb gehad. BH's was ik echt niet religieus, en al helemaal niet elke dag een schone. Ik heb dure BH's omdat met mijn cupmaat goedkopere merken vaak niet lekker zitten, en die verpest ik gewoon finaal als ik ze elke dag in de was gooi. Ik was ze eens in de maand ofzo allemaal tegelijk met de hand.
Steeph schreef:Emmaa_ schreef:Ik trek wel echt elke dag een schone onderbroek aan. Sokken ook, al hergebruik ik die heel soms wel als ik ze niet de hele dag aan heb gehad. BH's was ik echt niet religieus, en al helemaal niet elke dag een schone. Ik heb dure BH's omdat met mijn cupmaat goedkopere merken vaak niet lekker zitten, en die verpest ik gewoon finaal als ik ze elke dag in de was gooi. Ik was ze eens in de maand ofzo allemaal tegelijk met de hand.
Hoe doe je dat dan?
Resistance schreef:Hoevaak wassen de beste bokkers hun BH eigenlijk?