KimL86 schreef:Ik heb er weinig verstand van dus misschien zit ik er helemaal naast, maar valt maisglucosestroop niet ook onder bewerkte suikers?
tarwestroop is iets anders als maisglucosestroop, er zit geen glucosestroop in. Het is idd een soort van bewerkte suiker, maar absoluut geen glucosestroop. Het is iig een stuk gezonder voor je lijf als alle variaties op suikerstroop uit biet/riet en mais suikers:
van de site: https://missnatural.nl/cursus/40-dagen- ... ervangers/
Citaat:Hoe zit het met gerstemoutstroop, tarwestroop, rijstemoutstroop, gerststroop? Is dit ook een vorm van suiker of valt dit onder de natuurlijke suikers? Of is dit ook een geraffineerde vorm van suiker omdathet onttrokken wordt uit tarwe, gerstemout en gerst?
En de suikervervangers die je noemt heb je goed, zelf vind ik de moutstropen (niet de tarwestroop en gerstestroop, maar tarwemoutstroop en gerstemoutstroop) goede vervangers voor suiker. Natuurlijk, dit geldt voor alle suikervervangers, moet je ook deze met mate nemen, maar af en toe kan best. Ik zou zorgen dat het niet in je dagelijkse eetpatroon zit, maar af en toe kan dus wel