Hallo, mag ik aansluiten bij jullie? Ik ben vandaag begonnen, 20 sec, heb het gehaald, maar vond het best zwaar. (Heb het 3 x gedaan, maar iedere x blij dat ik de 20 sec gehaald heb)
Dag 7 voor mij 45 seconden. Trillen als een malle. Voelde mn buikspieren een nu klein beetje, krijg ik tenminste het idee dat het wat doet. Verder vind ik het lastig om adem te halen tijdens de oefening, ik vergeet het als het ware, hebben jullie dat ook?
En ja de honden vinden het erg leuk om me uit mn concentratie te halen..
Mn squats gaan super, zit op de 45 squats zonder problemen.
Hey_Mara
Geplaatst: 11-06-17 08:26
Hey mag ik me aansluiten? Ik denk dat ik vandaag ga beginnen Maar de kans dat ik het volhoud en elke dag blijf dus is redelijk klein Ik ga voor de 3 minuten
Balen Rocamor! Wij hebben vandaag eigenlijk een rustdag maar we hebben gisteravond de 100 doorgeschoven naar nu zometeen omdat we allebei héél moe waren. Ben benieuwd.
90 sec gedaan zojuist, viel me toch weer zwaar tegen. Mijn hele buik trilde, terwijl mijn armen en benen stil stonden. Morgen nog 1x 90 sec en dan op naar de 2 min. Heel benieuwd hoe ver ik kom!
Dank je wel allemaal. Straks huisarts even bellen (zijn advies zal wel zijn afvallen en rustig aan doen...) Gisteren en vannacht is die band naast of van die knie die niet recht wilde tot drie x toe hard geknakt / gekrakt (auw) waardoor mijn knie weer wat wil strekken.
Diane_
Geplaatst: 12-06-17 08:40
Bij 90 sec heb ik het ook echt zwaar. Mijn buik gaat trillen en ik voel mijn buikspieren echt wel dan. Ben benieuwd of ik de 5 minuten ga halen, klinkt nu echt nog super zwaar
Gisteren 90 sec gedaan, maar bij de 30 dacht ik al, laat maar zitten. Maar weet je wat helpt? Zingen, dan concentreer je je minder op het planken, het was eigenlijk bij mij niet de bedoeling om 90 sec te doen, maar het ging super, als ik maar zing
Nee hoor, ik moest zonder te zingen op mijn ademhaling letten, als ik zing niet, dan gaat alles vanzelf, echt een aanrader. Grappig Laurievc, dat jij het ook doet!
mirim
Geplaatst: 12-06-17 17:11
Met zingen: 1.31 in plaats van 70 sec. Het helpt
Een vraag: hebben jullie nu ook (meer) spierpijn in je bovenbenen / lies bij het paardrijden ?